Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Moi
Tuli ostettua tuollainen pelastettavaksi ja kiinnostaisi mitähän tuo maksoi uutena, 2000 mallin hinnaston löysinkin mutta mitähän tämä maksoi ’02 ja mitä herkkuja pystyi rastimaan listalta
t pasi
Tuli ostettua tuollainen pelastettavaksi ja kiinnostaisi mitähän tuo maksoi uutena, 2000 mallin hinnaston löysinkin mutta mitähän tämä maksoi ’02 ja mitä herkkuja pystyi rastimaan listalta
t pasi
9000CS 2.0t -96
9-3 TurboJubileum 2.0t -02
9-5 Vector 2.3t BioPower -08
Ex: 9-3SS Linear 2.0t -04, 900 -87, 90 5sp -85, 99L 1.85 -74
9-3 TurboJubileum 2.0t -02
9-5 Vector 2.3t BioPower -08
Ex: 9-3SS Linear 2.0t -04, 900 -87, 90 5sp -85, 99L 1.85 -74
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Tuossa Saabin hinnat alkuvuodesta 2002:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Kiitos
9000CS 2.0t -96
9-3 TurboJubileum 2.0t -02
9-5 Vector 2.3t BioPower -08
Ex: 9-3SS Linear 2.0t -04, 900 -87, 90 5sp -85, 99L 1.85 -74
9-3 TurboJubileum 2.0t -02
9-5 Vector 2.3t BioPower -08
Ex: 9-3SS Linear 2.0t -04, 900 -87, 90 5sp -85, 99L 1.85 -74
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
TM02/2002 on pieni Ajettua-juttu 9-3 SE Turbojubileesta. Siinä mainitaan että malli korvaisi SE:n, mutta kyllähän se SE:kin tuossa hinnastossa Busineksena vielä roikkui.Ja näköjään tarjolla oli vielä kombo SE Turbojubilee Business.
Spesiaalivarusteista mainitaan viisipuolaiset 16” alumiinivanteet, puolinahkasisustus Turbo-kirjailuin, kojelaudan hiilikuitusomiste ja että kylmästöinti on automaattinen. Autokylmän luulin kyllä olleen 2002 kolkissa muutenkin vakiona, mutta saatan olla erehtynyt.
Ulkonäöstä mainitaan että vanteita lukuunottamatta se vastaa SE:tä, eli helmoissa on ”Aero-helmapaketti”.
Lisävarusteista mainitaan 992 euron Sport-paketti, joka sisältää urheilullisemman ruorin ja teholastutuksen 125 kilowattiin.
Spesiaalivarusteista mainitaan viisipuolaiset 16” alumiinivanteet, puolinahkasisustus Turbo-kirjailuin, kojelaudan hiilikuitusomiste ja että kylmästöinti on automaattinen. Autokylmän luulin kyllä olleen 2002 kolkissa muutenkin vakiona, mutta saatan olla erehtynyt.
Ulkonäöstä mainitaan että vanteita lukuunottamatta se vastaa SE:tä, eli helmoissa on ”Aero-helmapaketti”.
Lisävarusteista mainitaan 992 euron Sport-paketti, joka sisältää urheilullisemman ruorin ja teholastutuksen 125 kilowattiin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
2002 kolkissa ei ollut automaatti-ilmastointia vakiona. Ainakaan mulla olleessa ei ollut.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Hmmm... Tossa SE Turbo Jubileessa ei noita Aero-helmoja taida olla.
Ja vasta nyt huomaan että 2002 oli vain 2,0t-malli eikä lainkaan 2,0T-mallia. Luulin että semmoinen olisi ollu Aeroa alempana.
Ja vasta nyt huomaan että 2002 oli vain 2,0t-malli eikä lainkaan 2,0T-mallia. Luulin että semmoinen olisi ollu Aeroa alempana.
Viimeksi muokannut VKe, Pe Loka 22, 2021 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Laitoin ”Aero-helmapaketin” lainausmerkkeihin tarkoituksella, koska Turbojubileessa ei kyllä mun mielestä ole Aeron helmoja, vaan tavalliset korinväriset helmat (eli kuten jutussa mainitaan, ulkonäkö vastaa tavallista SE:tä, ei Aeroa):
2002 Aerossa sen sijaan tällaiset helmat:
Ja ihan perusperusmallin helmat on siis mustaa muovia:
Oma mielikuva siitä että 2002 kolkissa olisi ollut autokylmä vakiona perustui ihan siihen, että oma autoni oli ihan karvalakki, mutta siinä oli ACC. Olihan siinä siis näköjään eka omistaja ruksinut vetokoukun lisäksi edes yhden toisen lisävarusteen
2002 Aerossa sen sijaan tällaiset helmat:
Ja ihan perusperusmallin helmat on siis mustaa muovia:
Oma mielikuva siitä että 2002 kolkissa olisi ollut autokylmä vakiona perustui ihan siihen, että oma autoni oli ihan karvalakki, mutta siinä oli ACC. Olihan siinä siis näköjään eka omistaja ruksinut vetokoukun lisäksi edes yhden toisen lisävarusteen
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Ja tässä vielä "Jubilee"-vanteilla (ALU37, 5-spoke anniversary):
-
-
Sininen Saab 9-3, '99
-
- "Kaasari"
- Viestit: 9
- Liittynyt: La Loka 09, 2021 19:46
- Paikkakunta: Hki
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Nuo vanteet on kyllä minun mykiöön siistit ellei jopa asialliset (kelpuuttaisin talvirengas-sarjaani) ja helmaspoilerit maukkaat. Ehkä vain ”alanmiehen” silmiin? - mutta sopiiko sama helmasarja ng900!? (jos jostakin löytyisi k.o. korinmuokkaus-sarja/-muovit?!)
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Ja lisää hämmennystä aiheuttaa, että 98-00 Aero-helmat oli nuo maltillisemmat ja vain Viggenissä oli nuo Isommat.
98-00 myöskään SE ei myöskään tarkoittanut maalattuja "Aero-helmoja", vaan muuta varustelua mm. plyyshipenkit taisi olla.
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Lisätään vielä että noita tehtiin myös 2003 Uudessakaupungissa, ilman Turbo-tekstiä selkänojissa. Edellinen autoni oli just tuollainen. Ulkonäkö tasan kuten VKe:n kuvassa yllä, paitsi antennimaston vaihdoin niin että menee sisään asti
Tuo automaatti-ilmastointi onkin mielenkiintoinen juttu, vielä en ole nähnyt yhtään OG kolkkia ilman vaikka kyse olisi muuten ihan karvalakkimallista. Jos ei ole ollut vakio niin melkein kaikkiin se on ruksattu.
Tuo automaatti-ilmastointi onkin mielenkiintoinen juttu, vielä en ole nähnyt yhtään OG kolkkia ilman vaikka kyse olisi muuten ihan karvalakkimallista. Jos ei ole ollut vakio niin melkein kaikkiin se on ruksattu.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Itse asiassa virallinen 9-3 Aero tuli vasta MY2000. MY1999 tehtiin pre-aeroksi saabistien keskuudessa kutsuttua versiota, jossa oli aeromaisia varusteita, mm. yli 200 hv T5-kone, mutta missään ei lukenut Aero. Virallinen 9-3 Aero on sitten MY2000-> ja T7-koneella. Helmat pre-aerossa ja MY2000 Aerossa oli tosiaan nuo samat kuin Turbojubileessa vuonna 2002.
Ja tosiaan vaikka noita helmoja joskus SE-helmoiksi kutsutaankin, niin vanhemmat SE:t saattoi olla ilman niitä. Vähän kuin mustaa takaspoileria kutsutaan joskus turbolipaksi, mutta löytyy myös lipattomia turboja (ja varmaankin lipallisia vapareitakin).
Tuolla aiempaa keskustelua: viewtopic.php?f=13&t=121803
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Helmoista en tiä mutta on toi takalasinpyyhin ihan hirvee ripa tossa. Mitä sillä edes tekee? Pilaa vaan auton muodon...
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Joo oikaisin vähän vuosimallirajoissa. Mahtoikohan 98 olla vielä koko helmoja olemassa. Varustetietoja kun kaivaa, niin hillitymmät maalatut helmat kulkee aeroskoldar-nimellä.
Tuolta on hyvä alustanumerolla katsella tietoja:
https://shop.speedparts.se/sv/sidor/vin-tolken.html
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
^tuo selittänee TM:n maininnan aero-helmoista. Jos ne tehtaan listoissa on kulkeneet tuolla nimellä, niin suomennos on käytännössä oikein. Ei kuitenkaam tarkoita että helmat olisi Tutbojubileen ajan Aerosta siis. Aeroskoldar voi tietenkin tarkoittaa ihan vain aerodynaamisia helmoja ilman että on ajateltu asian liittyvän Aero-malliin.
^^yhdessäkään autossa en ole juurikaan käyttänyt takalasinpyyhintä. Farkkusaabissa sille olisi ollut periaatteessa eniten tarvetta koska siinä lasi likaantui ihan eri tahtiin kuin esim. OG-kolkissa, mutta ei juurikaan tullut sitä ampumaluukun kokoista aukkoa ruutuun pyyhkimellä avattua.
Viistoperänä OG-kolkissa lasi ei juurikaan ajossa likaannu, mutta vettä voi tietty jäädä lasille makaamaan. Ja jos haluaa kuikuilla peruuttaessa takalasista ulos, niin voi haluta pyyhkiä vedet pois. Itse kun peruutan tottumuksesta yleensä sivupeilien varassa, niin ei tuota lasia koskaan tarvinnut pyyhkiä.
^^yhdessäkään autossa en ole juurikaan käyttänyt takalasinpyyhintä. Farkkusaabissa sille olisi ollut periaatteessa eniten tarvetta koska siinä lasi likaantui ihan eri tahtiin kuin esim. OG-kolkissa, mutta ei juurikaan tullut sitä ampumaluukun kokoista aukkoa ruutuun pyyhkimellä avattua.
Viistoperänä OG-kolkissa lasi ei juurikaan ajossa likaannu, mutta vettä voi tietty jäädä lasille makaamaan. Ja jos haluaa kuikuilla peruuttaessa takalasista ulos, niin voi haluta pyyhkiä vedet pois. Itse kun peruutan tottumuksesta yleensä sivupeilien varassa, niin ei tuota lasia koskaan tarvinnut pyyhkiä.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K