Saab 900 94-97 tekniikat

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Gripen
"Kaasari"
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 19:45

Saab 900 94-97 tekniikat

Viesti Kirjoittaja Gripen »

missä malleissa on turbo ja missä ei ?

oliko dieseleitä mistä vuodesta ja millaisella moottorilla/moottoreilla ?

esim linkki johonkin tekniseen taulukkoon

sensotronic (tjsp) rakenne:
automaattivaihteiston kaltainen vai ihan hammaspyörät + synkrot ?

kiitos etukäteen !
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2107
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Saab 900 94-97 tekniikat

Viesti Kirjoittaja patse »

Gripen kirjoitti:missä malleissa on turbo ja missä ei ?
2.0 130hv, 2.3 150hv, 2.5 V6 170hv vaparit ja 185hv turbo (Trionic-5)
oliko dieseleitä mistä vuodesta ja millaisella moottorilla/moottoreilla ?
Ei Diesel-mallia
esim linkki johonkin tekniseen taulukkoon
LINKKI
sensotronic (tjsp) rakenne: automaattivaihteiston kaltainen vai ihan hammaspyörät + synkrot ?
Sensonic: sähkötoiminen kytkin, muuten kuin manuaali. Hae tästä lisää tietoa HAKU toiminnolla.
kiitos etukäteen !
Olepa hyvä.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab 900 94-97 tekniikat

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin