Mitä maksaa -98 9-3?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Ahwell
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 08:11

Mitä maksaa -98 9-3?

Viesti Kirjoittaja Ahwell »

Töissä on myynnissä tämmöinen:

Saab 9-3 2.3 vm.1998 ajettu n. 127 000 km

Auto on siistissä kunnossa päältäpäin ja huollettu. Käytöstä ei tosin ole tietoa kun on firman käytössä ollut.

Missä hintaluokassa tämmöset pelit liikkuu?

Voisi kiinnostaa jos tietäisi mitä siitä kannattaa tarjota. Vertailukohteitakaan ei hirveästi löydy... niitä mitä on löytynyt niin 15-18 keuroa on varmaan aika lähellä.?

Kitoos
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Juu eli liikkeessä olevista ekoista 9-3:sta pyydetään juuri tuota 15-18 kiloo, yksityisillä ei paljoa ole myynnissä ainakaan mitä netistä oon kattellu. Tottakai tinkimsvaraa noissa hinnoissa on, eli kannattaa tarjota hieman vähemmän. Ja toki hinta riippuu yksilöstä, varusteet ja yleiskunto (myös sisältä) vaikuttavat jonkin verran. Karvalakki lähtee varmaan tohon 15 tonniin. Onko auto muuten SE-varusteltu?
BMW 320dA Coupe LCI
Ahwell
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 08:11

Viesti Kirjoittaja Ahwell »

Luulen että se on ihan karvalakkimalli. Mitäs varusteita siinä SE-mallissa on?
Lähtöhinta siinä on 13k euroa ja isoimman tarjouksen tehnyt saa ajella sillä kotiin... saa nähdä mitä siitä viittii tarjota. :wink:
mmo
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 10:01
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mmo »

AC kirjoitti:Juu eli liikkeessä olevista ekoista 9-3:sta pyydetään juuri tuota 15-18 kiloo, yksityisillä ei paljoa ole myynnissä ainakaan mitä netistä oon kattellu. Tottakai tinkimsvaraa noissa hinnoissa on, eli kannattaa tarjota hieman vähemmän. Ja toki hinta riippuu yksilöstä, varusteet ja yleiskunto (myös sisältä) vaikuttavat jonkin verran. Karvalakki lähtee varmaan tohon 15 tonniin. Onko auto muuten SE-varusteltu?
Miten lamassa kiinnostus käytettyihin saabeihin mahtaa olla kun täälläkin Myydään -palstalla tyrkyllä oleva saabini 93t Sportti vuosimallia 2000 95500 km ei ole kiinnostanut vielä ketään? Ilmoituksia on vähän siellä ja täällä mutta ei yhtään yhteydenottoa, tosin aikaakin on kulunut vasta muutama päivä, mutta silti ihmettelen...
Vastaa Viestiin