Masinol Kat & muut aineet!

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Masinol Kat & muut aineet!

Viesti Kirjoittaja legro »

Onko tuollasilla aineilla mitään tekoa?

Onko mitään hyötyä koittaa poistaa kosteutta polttoaineen seasta esim. tuolla Masinol Katilla?

Onko mitää todisteita, että toimivatko "polttoaine ja injection cleanerit"?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kysytäämpäs näin päin:
onko ollut tarvetta?

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

peinu kirjoitti:Kysytäämpäs näin päin:
onko ollut tarvetta?
Joo, toi on hyvä kysymys! Koska niitä tarvii?
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Olipas näköjään xpostia aiheesta... vastasin toiseen.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
legro
Matalapaineturbo
Viestit: 172
Liittynyt: Ti Helmi 22, 2005 15:48
Paikkakunta: Seinäjoki - Tre

Viesti Kirjoittaja legro »

Itselläni on tilanne se, että ajelen päivittäin ulkoilman ja tallin väliä.

Eli vois olla hyvä käyttä jotain kosteuden poistoainetta?

Noilla injection cleanereilla tarkoitin niitä aineita, joita laitetaan pottoaineen sekaan.
OrgTS
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: To Heinä 24, 2003 20:44

Ei lisää TEHOA, mutta tehoaa kyllä

Viesti Kirjoittaja OrgTS »

Ei lisää TEHOA, mutta tehoaa kyllä. Auto (NG900 turbo) oli ajettu noin 175 000 km, josta viimeiset 75 000 kilometriä joka toisella tankkauksella Masinol KATtia tankkiin pullollinen. Moottori purettiin yläpään osalta (kts vanhat viestit). Lausunto korjaamon(PCS) puolelta oli, etteivät koskaan ole nähneet yhtä puhdasta moottoria sisältä aiemmin. Saman havaitsin itsekin aikanaan edellisen auton (BMW 320i) aikana, kun vaihdon siihen kannen tiivisteen. Tankattu vain Nesteen bensaa ja joka toisella tankkiin Masinol KATtia.
Orginaali Turbo Sensonic = hyvä lähtökohta auton paranteluun ja henkilökohtaiseen konkurssiin
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Ei lisää TEHOA, mutta tehoaa kyllä

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

OrgTS kirjoitti:Ei lisää TEHOA, mutta tehoaa kyllä. Auto (NG900 turbo) oli ajettu noin 175 000 km, josta viimeiset 75 000 kilometriä joka toisella tankkauksella Masinol KATtia tankkiin pullollinen. Moottori purettiin yläpään osalta (kts vanhat viestit). Lausunto korjaamon(PCS) puolelta oli, etteivät koskaan ole nähneet yhtä puhdasta moottoria sisältä aiemmin. Saman havaitsin itsekin aikanaan edellisen auton (BMW 320i) aikana, kun vaihdon siihen kannen tiivisteen. Tankattu vain Nesteen bensaa ja joka toisella tankkiin Masinol KATtia.
Eikös samaan lopputulokseen pääse kun sumuttaa vettä imuilman joukkoon, lähte karstat ym. kököt pois, itse en ole kokeillut tätä ysikuuppaa uudempiin vehkeisiin enkä suosittele kokeilemaankaan :)
Mulla on koneet pysyneet karstattomina ns. luonnostaan :wink:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Re: Ei lisää TEHOA, mutta tehoaa kyllä

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

ng900aero kirjoitti: Eikös samaan lopputulokseen pääse kun sumuttaa vettä imuilman joukkoon, lähte karstat ym. kököt pois,
Kyllä toimii... Mä huuhtelin aikani jäähdytysnesteellä yhtä pakoventtiiliä ja kun se oli jo karstaton niin yhä jatkuva "pesu" poltti venttiilin :roll: :)

Suomeksi= Kannentiiviste vuoti nesteitä ko. venttiilin päälle...
Vastaa Viestiin