ng900:n alavääntö

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jykä66
"Hirsch"
Viestit: 896
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 17:39
Paikkakunta: tampere

ng900:n alavääntö

Viesti Kirjoittaja jykä66 »

olisko jotain helppoa konstia,jolla sais lisää alavääntöä,siis ilman boxiviritystä?(auto on vakio185hp) :wink:
S32
"Ruisku"
Viestit: 124
Liittynyt: To Syys 02, 2004 10:56
Paikkakunta: Espoo

Re: ng900:n alavääntö

Viesti Kirjoittaja S32 »

jykä66 kirjoitti:olisko jotain helppoa konstia,jolla sais lisää alavääntöä,siis ilman boxiviritystä?(auto on vakio185hp) :wink:
Ei sitä kyllä viritykselläkään saa. Ei ainakaan BSR stage 1 paranna vääntöjä alle 2000 kierroksella. Sen jälkeen kyllä, ja reippaasti.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Jos meinaa vaihtamatta saada liikettä cruisailuvauhdista niin suosittelen automaattilootallisen auton hankintaa. :lol:

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

boksia vaan kehiin niin paranee väännöt joka alueella
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Mulla ei Stage 1:sellä ei vääntö parantunut alle 2000 juurikaan. Stage 3:sella alkaa heräämään 1500 jälkeen hieman mutta ei siitä kiisseliä silti tule.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Vastaa Viestiin