9-3 '01 ei lataa, ja kysymys jännitteensäätimistä

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Avatar
shamrock
"Hirsch"
Viestit: 710
Liittynyt: La Elo 10, 2019 04:05
Paikkakunta: Härmä

Re: 9-3 '01 ei lataa, ja kysymys jännitteensäätimistä

Viesti Kirjoittaja shamrock »

Mutta paremmin tilaa kuin mulla, toki sun pitää saada se oikea etupyörä pois koska alimpaan pulttiin et muuta kautta pääse käsiksi. Sen unohdin kertoa, että WIS:in mukaan pitäis mahtua putoamaan alas kun katin kääntää sivuun, mutta mulla oli se runkopalkissa oleva kannakerauta aina tiellä, enkä kyllä keksinyt että mistä välistä. Joten kylmästi väänsin sen 180 astetta taaksepäin, ja takaisin sitten kasatessa. Kyllä se tuon verran kestää.
'01 9-3 2.0 turbo
'05 9-3 1.8i Arc
Avatar
sabatti 96
"Hölösuu"
Viestit: 1107
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
Paikkakunta: Knummi

Re: 9-3 '01 ei lataa, ja kysymys jännitteensäätimistä

Viesti Kirjoittaja sabatti 96 »

Aa, totta unohtu se renkaan irrotus 😄
Taitaa toi homma jäädä siihen sitten ku on pakko tehä😁
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Avatar
shamrock
"Hirsch"
Viestit: 710
Liittynyt: La Elo 10, 2019 04:05
Paikkakunta: Härmä

Re: 9-3 '01 ei lataa, ja kysymys jännitteensäätimistä

Viesti Kirjoittaja shamrock »

Tuo ramppi ei ehkä tosiaan toimi. Varsinkin kun mä löysin itseni pukkien varassa käytännössä tukivarren alta. Se oli kasatessa ainoa kohta, jossa toisella kädellä sain kannateltua laturia ja toisella ujuttaa pultteja paikalleen pyörän suunnasta.
'01 9-3 2.0 turbo
'05 9-3 1.8i Arc
aero
-
Viestit: 9117
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: 9-3 '01 ei lataa, ja kysymys jännitteensäätimistä

Viesti Kirjoittaja aero »

Alemman kuvan ajosiltahan toimii hienosti, kun rakentaa sen niin, että ko. puolen etupyörä on eri lankun päällä kuin takapyörä, jolloin etukulman vielä ylemmäs tunkkaamisen ja pukittamisen jälkeen voi purkaa sillan pois etukulman alta.

Sitten auto on 20cm maata ylempänä ja tilaa on suorastaan ruhtinaallisesti.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Avatar
sabatti 96
"Hölösuu"
Viestit: 1107
Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
Paikkakunta: Knummi

Re: 9-3 '01 ei lataa, ja kysymys jännitteensäätimistä

Viesti Kirjoittaja sabatti 96 »

aero kirjoitti:
Pe Kesä 28, 2024 10:04
Alemman kuvan ajosiltahan toimii hienosti, kun rakentaa sen niin, että ko. puolen etupyörä on eri lankun päällä kuin takapyörä, jolloin etukulman vielä ylemmäs tunkkaamisen ja pukittamisen jälkeen voi purkaa sillan pois etukulman alta.

Sitten auto on 20cm maata ylempänä ja tilaa on suorastaan ruhtinaallisesti.
Hyvä idea!
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Vastaa Viestiin