
OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Re: OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Täällä myös tyhjäkäynti huiteli siellä 1200 paikkeilla. Nyt uuden turbon, kaasuläppäkotelon, välijäähdyttimen, maffin ja uusien alipaineletkujen kanssa tyhjäkäynti on sitten 1700 kierrosta
Imuvuotoja ei löydy mistään. Alkaa keinot pikkuhiljaa loppua.

Re: OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Oletko varmistanut että kaasuvaijeri on sopivalla kireydellä? Liian löysälläkin oleva vaijeri voi jumittaa niin että kaasuläppä ei sulkeudu kunnolla.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee
Porsche 944
BMW E39 528iA
Porsche 944
BMW E39 528iA
Re: OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Onkohan letkut oikein? Jos siellä nyt menee ilmaa kaasuläpän ohi. Se voisi korottaa tyhjäkäyntiä. Muistaako kukaan mikä symboli kertoo kaasuläpän asennon? Se voisi vinkata antaako ecu käskyn pitää läppää auki. Ite ehkä ekana ottaisin kaasuläppäkotelon päältä ahtoputken pois ja katsoisin miten läppä toimii kun kaasua kääntää virrat päällä. Samoin katsoisin että läppä menee kiinni, kun Virta-avain on nollalla. Ottaisin akkukengän irti vartiksi ja sitten katsoisin auttaako. Samoin onko vikakoodeja koeajon jälkeen, vai onko se ajokelvoton?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Ilmaa ohi mittarin tulee huohotuksen kautta myös, hiilipöntöntönputki, kaasuläppäkotelon takaa murtuu jatkotumppi, imusarjan tiiviste, jarrutehostimen rikkonainen takaisku/putki.
Ennen kun vaihdatte puolet kaikkein kalleimmista osista jonkun kehoittamana aloittakaa ilmaisista toimenpiteistä paitsi jos on ylimääräistä painetta tilillä.
Ennen kun vaihdatte puolet kaikkein kalleimmista osista jonkun kehoittamana aloittakaa ilmaisista toimenpiteistä paitsi jos on ylimääräistä painetta tilillä.
Re: OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Jos ilmaa menee ilmamassamittarin ohi, silloin yleensä kone käy huonosti, kun se menee laihalle. Tämä on helppoa demota ottamalla öljytikun pois koneen käydessä. Silloin tikun reiästä menee koneeseen ilmaa, joka ei ole mitattu. Minusta korkea tyhjäkäynti ei nyt täsmää tähän vikaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Tekee jos immu mittaa ilmamäärän jo väärin.
Olethan tarkistanut ettei kaasuläppäkotelo ole limpissä?
Olethan tarkistanut ettei kaasuläppäkotelo ole limpissä?
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: OG9-3 2.0t T7 tyhjäkäynti
Tarkasta tämän liittimen kunto.
**ko kuvassa on tulppa,muuten siihen menee putki joka tulee jarrutehostimelta**
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#