9-3 Kevyttä viritystä?
9-3 Kevyttä viritystä?
Niin ajossa on vm. 9-3 2.0T 154hv sport coupe ja olis kiva tietää mitä ihmiset on laittanu vastaaviin autoihinsa. Ja olisko jotain helppoja ja halpoja tarvikkeita joilla sais parannettua edes pikkasen tehoo? Mitenkäs vapaavirtaus suodatin auttais asiaa onko kukaan laittanut ja minkäköhän hintanen laite on? Mites kestääkö kone ja voimansiirto PPC ohjelmointia mikä lupailis 221hv ja 350nm väännön? Kenelläkään kokemusta?
Re: 9-3 Kevyttä viritystä?
Suosittelen hakua, esim speedparts, maptun, nordic, stage I etc hakusanoilla.Peku kirjoitti:Niin ajossa on vm. 9-3 2.0T 154hv sport coupe ja olis kiva tietää mitä ihmiset on laittanu vastaaviin autoihinsa. Ja olisko jotain helppoja ja halpoja tarvikkeita joilla sais parannettua edes pikkasen tehoo? Mitenkäs vapaavirtaus suodatin auttais asiaa onko kukaan laittanut ja minkäköhän hintanen laite on? Mites kestääkö kone ja voimansiirto PPC ohjelmointia mikä lupailis 221hv ja 350nm väännön? Kenelläkään kokemusta?
#1730
500whp.net member
500whp.net member
VV-suodattimet voidaan laskea tässä tapauksessa luokkaan hyvin markkinoidut kusetukset. Alkuperäinen suodatin koteloineen virtaa aivan riittävän hyvin, joten tuosta vv-suoltimesta ei saa minkään sortin käytännön hyötyä.
Kone tuossa autossasi kestää hyvin steg 1 tason virityksen(= boksin vaihto). Kyseisen auton omistajat osaavat kertoa tarkemmin esimerkiksi vakiokytkimen kestosta. Vaihdelaatikko kyllä kestää tuon tason virityksissä.
Kone tuossa autossasi kestää hyvin steg 1 tason virityksen(= boksin vaihto). Kyseisen auton omistajat osaavat kertoa tarkemmin esimerkiksi vakiokytkimen kestosta. Vaihdelaatikko kyllä kestää tuon tason virityksissä.