Lämmöt hukassa
Lämmöt hukassa
Kyseessä og 9-3 2.0t koneella. Kylmillä keleillä on haastavaa saada lämmöt nousemaan ja pysymään keskellä, etenkin jos haluaa ilmastoinnin puskemaan kuumaa. Moottoritiellä lämmöt voi tippua vaikka ilmastointi olisikin viileällä. Onko muilla samaa ongelmaa?
Saab 9-3 2002
Re: Lämmöt hukassa
Termostaatti luultavasti jumittunut auki
Termari vaihtoon. Eikä sitä halvinta. Mulla Motonetista ostettu PPS toimi yhden ajokerran 

'01 9-3 2.0 turbo
'05 9-3 1.8i Arc
'05 9-3 1.8i Arc
juu mulla kesti motonetin termostaatti alle vuoden
Vaikka eri merkistä puhutaan, niin tarkoitus tuossa oli Ducatoon vaihtaa termostaatti, eikä Motonetista saanut siihen hätään kuin Triscania. Jätin laittamatta, koska autossa tuntui sittenkin lämmöt pysyvän, ja alkoi noustakin paremmin kun huuhtelin koko järjestelmän ja vaihdoin uudet nesteet. Oli nimittäin melkoista kuraa ne vanhat.
Mutta jäin sitten vielä googlailemaan tuota, eikä tuo Triscan ehkä sittenkään ole välttämättä ihan sysipaska merkki? Toki voisin tuon palauttaa ja tilata Virosta esim Mahlen puolta halvemmalla, mutta Motonettiin on mulla matkaa ja siksi pitikin tilata tuo ennakkoon että varmasti on kaikki osat, ja tyytyä siihen minkä sai.
Mutta jäin sitten vielä googlailemaan tuota, eikä tuo Triscan ehkä sittenkään ole välttämättä ihan sysipaska merkki? Toki voisin tuon palauttaa ja tilata Virosta esim Mahlen puolta halvemmalla, mutta Motonettiin on mulla matkaa ja siksi pitikin tilata tuo ennakkoon että varmasti on kaikki osat, ja tyytyä siihen minkä sai.
'01 9-3 2.0 turbo
'05 9-3 1.8i Arc
'05 9-3 1.8i Arc