Saako Suomessa kytkeä ns. jenkkihuomiovalot?? Mitä katsastusmiehet sanovat, onko kellään tietoa???? Auto on ostettu amerikassa -94 ja tullut Suomeen muuttokuormassa -99.
Entäs sähköantenni, mistä saan ja mihin hintaan?? Radio on Saabin oma integroitu. :?:
Vielä kosketushäiriöstä kattoluukun katkaisijassa, luukku aukea mutta sulkiessa takertelee.
Terveisin 900 omistaja
jenkkivalot
Kannattaa huomioida että kyseessä on todelllakin vain pelkkä piiska, moottori ja muut hilut pitää olla ennestään.Mimmi kirjoitti: SAABin oman sähköantennin piiskan saat vaikka Motonetistä http://www.motonet.fi
T.K.
Saab 900SE 2.3i -95
Nissan Primera farkku -05
Opel Astra GLS 1.8i -95
Nissan Primera farkku -05
Opel Astra GLS 1.8i -95
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Saa sieltä Motonetistä myös moottoriantenneja, tosin tarvikemallisia, eikä Saabin omia. Hinta pyörii jossain 60 euron paikkeilla. Tuossa tarvikeantennissa ei näyttänyt olevan nesteenpoistoputkea, kuten Saabin omassa moottoriantennissa, joten enpä tiedä sitten, mikä on tuollaisen tarvikeantennin kestävyys pidemmällä aikavälillä.T.K. kirjoitti:Kannattaa huomioida että kyseessä on todelllakin vain pelkkä piiska, moottori ja muut hilut pitää olla ennestään.Mimmi kirjoitti: SAABin oman sähköantennin piiskan saat vaikka Motonetistä http://www.motonet.fi
T.K.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Oman mielipide sähköantennista:
Pitkän päälle pelkkä riesa! Toki ruuvattavaa paljon kätevämpi toimiessaan. Kun omasta aika jättää ajattelin hankkia tuulilasiin integroitavan. Eipä jää vandaalin käteen, eikä juutu pakkasessa/pask@ssa.
Biltemaan teleskooppiin ei pidä mennä sortumaan. Täys rimpula pask@ koko värkki.
Pitkän päälle pelkkä riesa! Toki ruuvattavaa paljon kätevämpi toimiessaan. Kun omasta aika jättää ajattelin hankkia tuulilasiin integroitavan. Eipä jää vandaalin käteen, eikä juutu pakkasessa/pask@ssa.
Biltemaan teleskooppiin ei pidä mennä sortumaan. Täys rimpula pask@ koko värkki.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Sähköantenni...
Omassani mokoma laite takerteli, sitten lepätin auton, sain uuden piiskan siihen, joka toimi aika tarkalleen 3kk jonka jälkeen alkoi taas takertelee. Lopuksi sitä ei saannut edes voimalla alas, jumitti puolen segmentin verran ulkona. Purin koko romun, siitä oli katkennut hammastanko ja jäljelle jäänyt tynkä sitten meni väärään koloon ja esti antennin menemästä kokonaan alas. Tämän huomattuani tein virityksen jonka olisi pitänyt tehdä heti alkuunsa, eli leikkasin loputkin siitä nostomekanismin hammastangosta pois, nykyään lasken tarvittaessa antennin alas käsipelillä. Ja toimii.
Olishan takakontissa uusi (alkuperäinen Saab) piiska odottamassa, mutta ei ole huvittanut vaihtaa kun tietää että ei kuitenkaan toimi kovin kauan
Omassani mokoma laite takerteli, sitten lepätin auton, sain uuden piiskan siihen, joka toimi aika tarkalleen 3kk jonka jälkeen alkoi taas takertelee. Lopuksi sitä ei saannut edes voimalla alas, jumitti puolen segmentin verran ulkona. Purin koko romun, siitä oli katkennut hammastanko ja jäljelle jäänyt tynkä sitten meni väärään koloon ja esti antennin menemästä kokonaan alas. Tämän huomattuani tein virityksen jonka olisi pitänyt tehdä heti alkuunsa, eli leikkasin loputkin siitä nostomekanismin hammastangosta pois, nykyään lasken tarvittaessa antennin alas käsipelillä. Ja toimii.
Olishan takakontissa uusi (alkuperäinen Saab) piiska odottamassa, mutta ei ole huvittanut vaihtaa kun tietää että ei kuitenkaan toimi kovin kauan
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower