Ei pamahda, mutta auto ikään kuin heijaa sivuttain.
Ja kyllä sieltä jonkinlainen ääni kuuluu.
Ohjauskulman ollessa tapissaan,jompaan kumpaan suuntaan.
Pyörä pyrkii lukittumaan.
tukivarren pusla väliä
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7831
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: tukivarren pusla väliä
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7831
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: tukivarren pusla väliä
Nivel vaihdettu,äänet hävisi. Peruuttaminen myös vaivatonta. Ajettavuus hyvä.
Nyt tämä keissi on ratkaistu.
Kauan se kestikin.
Ps..Pete sääti aurauksen kohdilleen,oli 11mm pielessä. Toisen autokorjaamon jäljiltä.
Kyllä Pete hoitaa jatkossakin SAABin remontit, suosittelen.
Nyt tämä keissi on ratkaistu.
Kauan se kestikin.
Ps..Pete sääti aurauksen kohdilleen,oli 11mm pielessä. Toisen autokorjaamon jäljiltä.
Kyllä Pete hoitaa jatkossakin SAABin remontit, suosittelen.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: tukivarren pusla väliä
Meinaatko tosissaan, että paikassa X säädetty ja sitten ajettu y-kilometrimäärä ja sitten paikassa z-tehty uusi suuntaus, että kaikki nivelet ja pyöräntuennan asennot ja pyöränkulmat olisivat samat kuin edellisen säädön jälkeen?
Käyppäs kulmien tarkastuksessa vaikka nyt uudestaan, niin huomaat etteivät ne arvot ole enää samat kuin Petenkään jäljiltä. Tarkoitan tällä sitä nyt vain, että ei välttämättä kannata edellistä säätöä arvostella ja seuraavaa kehua, kun kyse on todennäköisesti normaalista elämisestä eikä välttämättä väärin tehdystä säädöstä.
Käyppäs kulmien tarkastuksessa vaikka nyt uudestaan, niin huomaat etteivät ne arvot ole enää samat kuin Petenkään jäljiltä. Tarkoitan tällä sitä nyt vain, että ei välttämättä kannata edellistä säätöä arvostella ja seuraavaa kehua, kun kyse on todennäköisesti normaalista elämisestä eikä välttämättä väärin tehdystä säädöstä.
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7831
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: tukivarren pusla väliä
Ei se säätö varmaan väärin ole tehty, siellähän oli myös se poikittais vakaaja tangon kumi pusla rikki
Joten kun se korjattiin, säädötkin meni siinä kohtaa vituralleen.
Mutta siitä huolimatta Petelle kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta toiminnasta.
Joten kun se korjattiin, säädötkin meni siinä kohtaa vituralleen.
Mutta siitä huolimatta Petelle kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta toiminnasta.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: tukivarren pusla väliä
Niin niin, no siitä tapauksessa juu. 
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: tukivarren pusla väliä
Siis 11mm auraus pielessä?? Sehän on ihan helvetisti, on varmasti ollut mielenkiintoinen ajettava.
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7831
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: tukivarren pusla väliä
Kieltämättä kyllä oli, kurvissakin ei paljoa tarvinnut rattia kääntää kun auto
imaisi itsensä kurveihin.
imaisi itsensä kurveihin.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#