Veropäätöksiä?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 12:34
- Paikkakunta: Lappeenranta/Pietari
Veropäätöksiä?
Yritin hakee haulla, mut ei löytyny ku 1 NG900:sen veropäätös, muut oli 9000:sten... Niin oon nyt katellu tuolta Ruottin puolelta noita 9-3 Aeron ja Viggenin hintoja ja näyttää aika houkuttelevalta Jo 10 000 eurolla sais Viggenin Mutta mutta onko kukaan tuonut kyseisiä autoja ja paljon oli verot? Tietäis sit varautua siihen lopulliseen summaan
Saab 9-3 Aero -01 BSR Stage 3...
HMK toi avoviggenin pelkiasta, mutta siitä on jo niin kauan aikaa, että on varmaan verot laskeneet sen jölkeen. Viimeaikoina ei ole täällä forumilla huhut kiertäneet. Tuohan ihmeessä pois kuleksimasta.
Veropäätökset löytyy http://www.tulli.fi tai http://www.ottoauto.de
Veropäätökset löytyy http://www.tulli.fi tai http://www.ottoauto.de
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
katsokaapa http://www.blocket.se
peinu kirjoitti:HMK toi avoviggenin pelkiasta, mutta siitä on jo niin kauan aikaa, että on varmaan verot laskeneet sen jölkeen. Viimeaikoina ei ole täällä forumilla huhut kiertäneet. Tuohan ihmeessä pois kuleksimasta.
Veropäätökset löytyy http://www.tulli.fi tai http://www.ottoauto.de
Juu tosin hain sen naapurimaasta eli Luxemburgista. Verot oli kamalat johtuen siitä kun verrokkiautoa ei tullilla ollut. Vertasivat varmaan johonkin bemariin. Silti loppuhinta tuli pienemmäksi kuin Suomessa kaupatut muutamat avoaerot. Valitus lähtee kyllä jo periaattestakin.
CCAero muistaakseni toi Viggeninsä Ruotsista.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Mikähän vaikutus veropäätökseen on huolellisesti perustellulla liitteellä missä verotusarvoa itse pyrkii arvioimaan liikkeiden pyyntihintojen ja muiden näkökohtien perusteella? Tarkoitan siis aidosti huolellista ja laveaa omaa selvitystä.
Erikoisemmilla malleilla kun tuntuu olevan verot vähän mitä sattuu. Tätä kyselen, koska setämies puheli avo-B**:n tuomisesta Saksan maalta. Suomessa kuitenkin 318 / 320 / 325 CiA Cabriot ovat todella kiven takana ja hinnat kovin vaihtelevat, ja todennäköisesti pyynnit eivät vastaa todellisia kauppahintoja.
Erikoisemmilla malleilla kun tuntuu olevan verot vähän mitä sattuu. Tätä kyselen, koska setämies puheli avo-B**:n tuomisesta Saksan maalta. Suomessa kuitenkin 318 / 320 / 325 CiA Cabriot ovat todella kiven takana ja hinnat kovin vaihtelevat, ja todennäköisesti pyynnit eivät vastaa todellisia kauppahintoja.