Kansitiiviste vaihtoon 110 tkm kohdalla?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Sitten myös se on varmaan oma ongelmasi jos joudut maksamaan siitä että kansi kiristetään merkkikorjaamossa... Kyllä siitä ilmaiseksikin selviää... mutta tästä onkin jo kirjoitettulegro kirjoitti:No se varmaankaan ole mun murheeni..93t sport kirjoitti:Luuletko että me jaksamme kirjoittaa samat asiat moneen kertaan?legro kirjoitti: Ku ei millään viitti. Meneen niin runsaasti aikaa hukkaan..eikä se oikeen tunnu kätevältä..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
9-3 SE 2.0T '01 (Myyty
oli se vaan niiiin kiva!) Tilalla 9-3 SS 1.8t '04
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jep, itse käyn keräämässä leimat PCS:ltä, mutta tämän loistavan forumin ansiosta osaan ja tunnen autoni päivä päivältä paremmin. Se on mielestäni pikantti lisä autoharrastukseen. Olen oppinut nauttimaan tiedon metsästyksestä ja sen käytäntöön viemisestä. Monesti hommat jäävät tekemättä työkalujen ja tiedon puutteesta, mutta yhden tai kahden tunnin taksalla saa jo aikamoisen läjän laatutyökaluja.93t sport kirjoitti:Kuulostaa hyvältä ratkaisultalegro kirjoitti:Murheeni ratkeaa useimmiten ajamalla auto korjaukseen, jos siinä jotain vikaa esiintyy.. en ihan niin paljoa tälläsillä asioilla murehdi
Kun tämä vika ilmaantuun, niin sitten se täytyy käydä korjauttamassa. Jos ei sitä ennen ole tullut vaihdettua koko kotteroa..
Kannen kiristys on kuiteskii niin pieni homma että kannattaa teettää vaikka jonkun huollon yhteydessä niin saattaa säästää omaa aikaa ja rahaa jonkuun verran.
Jos taas omatoiminen korjaus kestää pitempään kuin koko illan/viikonlopun ja auto pitää olla aamulla taas ajossa, niin siinä tapauksessa vien kyllä auton suosiolla pajalle.
Kiitos siis kaikille asiantuntijoille, jotka ovat itsekin kartuttaneet asiantuntemuksensa tämä forumin ja omien kokeilujensa kautta.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Juuri näin, tosin "tieto lisää tuskaa" lausahdus sopii tähän kohtaan myöspeinu kirjoitti:... tunnen autoni päivä päivältä paremmin. Se on mielestäni pikantti lisä autoharrastukseen. Olen oppinut nauttimaan tiedon metsästyksestä ja sen käytäntöön viemisestä.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Heh, kannattaa hommata x-määrä saabeja varuiksi, kyllä niistä aina joku on ajokunnossa jos remppa venyypeinu kirjoitti:.Monesti hommat jäävät tekemättä työkalujen ja tiedon puutteesta, mutta yhden tai kahden tunnin taksalla saa jo aikamoisen läjän laatutyökaluja.
Jos taas omatoiminen korjaus kestää pitempään kuin koko illan/viikonlopun ja auto pitää olla aamulla taas ajossa, niin siinä tapauksessa vien kyllä auton suosiolla pajalle.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Täytyy kyllä myöntää, että tämän "tietopankin" olemassaolo on lisännyt omaa itseluottamusta autonlaitossa ihan uusiin sfääreihin kun tietää, että ongelmien ilmetessä täältä löytyy apu aika suurella varmuudella. Vielä kolme-neljä vuotta sitten kun silloinen T8 korkkasi kantensa, kiikutin auton suosiolla Laakkoselle ja maksoin itseni kipeäksi...No, nyt lepää tonnari pukeilla, koko konehuone on purettu omin nokin suurinpiirtein atomeiksi, ja vaihdelootan irroitus olisi seuraavaksi edessä (kytkinpaketin vaihto). Tällaisista rempoista en uskaltanut nähdä edes unia jokunen vuosi sitten, ja vaativin tekemäni remppa"projekti" silloin oli varmaan polkupyörän takarataspakan vaihto
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84