![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Kolinaa takana
Kolinaa takana
Mikähän voisi olla, kun vasemmalle tiukasti käännettäessa kuuluu kolaus oikealta takaa. Juuri vaihdettiin iskarit ja jouset eikä vaihdon yhteydessäkään huomattu mitään erikoista...eikä tuo kolina tietenkään loppunut ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ei oo riemulla rajaa kun Saabilla ajaa...
Tunkki/tankki huonosti paikallaan? Pakoputken kiinnitys?
En olu kuullut juttuja, että takaa oisi puslia mnnyt huonoksi. Tokihan sekin on mahdollista. Hyvä syy saada uretaanipuslat tilalle.
En olu kuullut juttuja, että takaa oisi puslia mnnyt huonoksi. Tokihan sekin on mahdollista. Hyvä syy saada uretaanipuslat tilalle.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Veikkaan oireiden perusteella oikean puolen puslan pultin olevan aavistuksen löysällä.. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itse metsästin muutaman kuukauden satunnaista kolahtelua kurveissa, pompuissa.. Eikä vika kuulunut joka kerta. Syyksi löytyi taka-akselin ja korin välissä olevan puslan pitkä pultti&mutteri. Oli aavistuksen löysällä, eli kiristyi 1/4 kierroksen tiukemmalle, kun hiukka löysäsi ensin ja herkisteli crc:llä.. Siis sen verran että tarpeeksi kovassa "riuhtasussa" tai kallistusväännössä pultti heilahti noin 1mm toiseen asentoon, eli sen mitä pääsisi heilumaan löysälläkin. kolahdushan ei kuulunut, jos pultti sattuu olemaan valmiiksi oikeassa laidassa.
Samaa jännää oli sitten myös edessä apurungon pultin kanssa, kun joskus paukahti kovasti jarruttaessa.. niin että säikähti ja joskus kovassa vedossa. Mutta ei tietenkään aina, jos pultti/pusla oli liikahtanut ennestään ao. suuntaan.
Hook
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itse metsästin muutaman kuukauden satunnaista kolahtelua kurveissa, pompuissa.. Eikä vika kuulunut joka kerta. Syyksi löytyi taka-akselin ja korin välissä olevan puslan pitkä pultti&mutteri. Oli aavistuksen löysällä, eli kiristyi 1/4 kierroksen tiukemmalle, kun hiukka löysäsi ensin ja herkisteli crc:llä.. Siis sen verran että tarpeeksi kovassa "riuhtasussa" tai kallistusväännössä pultti heilahti noin 1mm toiseen asentoon, eli sen mitä pääsisi heilumaan löysälläkin. kolahdushan ei kuulunut, jos pultti sattuu olemaan valmiiksi oikeassa laidassa.
Samaa jännää oli sitten myös edessä apurungon pultin kanssa, kun joskus paukahti kovasti jarruttaessa.. niin että säikähti ja joskus kovassa vedossa. Mutta ei tietenkään aina, jos pultti/pusla oli liikahtanut ennestään ao. suuntaan.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Allekirjoittanut kävi tänään uusimassa pakoputken kiinnityskumet tuollaisen kolinan takia. Pakoputki nousi reilu 3cm ylemmäksi ja ei enää heilu valtoimenaan vaan on timmisti paikoillaan.
Ainakin omaa tarinaa nuo oireet vastaavat, eli rivakammin kääntäessä kuului metallinen kolahdus ja pelkäsin että jostain on jotain salakavalasti korkannut.
Ainakin omaa tarinaa nuo oireet vastaavat, eli rivakammin kääntäessä kuului metallinen kolahdus ja pelkäsin että jostain on jotain salakavalasti korkannut.
#2274