NG900:sissa ei tietääkseni ole CS tai CD -malleja ollenkaan! ...vaan ysitonnareissa NG900:sissa on käytössä vain S ja SE Saabin tehtaalta, ja sitten ulkopuolisten tekemänä (muu kuin Saab itse) R ja Aero.
Ja tämä 2,5 L V6 on Ooppelin kone, jota en suosittele. Ja sanopa muut mitä vaan, niin kyllä Saabin omat koneet ovat ainakin hieman luotettavimpia. Ja herkkuna tuo turbo-kone!
juhokare kirjoitti:NG900:sissa ei tietääkseni ole CS tai CD -malleja ollenkaan! ...vaan ysitonnareissa NG900:sissa on käytössä vain S ja SE Saabin tehtaalta, ja sitten ulkopuolisten tekemänä (muu kuin Saab itse) R ja Aero.
Juu tämä minun on tuo R malli. Sen takia kyselin kun tuolla viripajalla kyselivät juuri tuota mallia.. vähän ihmetytti kun itsekin olen sitä mieltä että tuon R:rän lisäksi taitaa taipua tohon S:n mukaan, mikä näkyy tuossa rekisteriotteessa
Eli olisiko näin?
Ja mihinköhän he sitä tietoa tarvitsevat?
No pikkasen kanssa juu ihmetytti, mutta jos he jotenkin luulivat minulla olleen 9000... Taidan soittaa uudestaan ja kysellä vähän enemmän miekkosilta, koska tarkotus olisi hieman lisää potkua iskeä