Onko ollut mitään onkkelmia ensiasennuksen kanssa?

Vaatiiko ennen asennusta mitään moottorin tarkastusta siis aukaisua?

Lisätäänpä vielä hieman vettä myllyyn... Tuli tänään vielä testattua kaverin tekemää dumppia, voihan muna mitkä sihaukset! Alko kuulostaa jo ihan kunnon aivastukseltajuhokare kirjoitti:...sormet suorastaan jo syyhyävät, että pääsisi yli 200 heppaa nimellistä kokeilemaan...![]()
Joo, se dumppi kyllä päästää jo 0,3 baareilla hyvät suhahdukset, ja en mites sitten yli baarin ahdoilla!Tosin toi lähes kaikkien karttama vv-suodatin antaa imusoundien lisäksi myös suhausten kuulua läpi. Harvemmin sitä kaikkea tehoa tulee otettua irti mutta äänet kuulee pienemmälläkin sotkemisella ja mikäs sen mukavampaa.
Toivotaan, että lähtee homma käyntiin, eikä tule mitään isompia onkkelmia. Joo, sehän se on tämän virittelyn hyvä ja huono puoli.Siitä se lähtee
Eikä lopu koskaan...
Tossa itse suunnitellut stage3:n tilausta ja nyt pakko kysyä tuosta käynnistyksenestosta, että minulla on ainakin niin että kun on ovet aukassa kaukosäädöllä ja jossei n. 1min tms. käynnistä autoa niin sitten kun käynnistät ni sammuu samantein. Eli onko tämä alkup. käynniesto?Mimmi kirjoitti:Ei mitenkään, koska sitä (käynnistyksenestoa) ei kytketä Trionicciin antamaan sammutuspulssia.
Mitenkäs juttu on sitten kun jossain talilla lyödään uusi boksi kiinni, niin lähteekö auto edes käyntiin sitten? Kun sehän pitää viedä saabille käynnieston ohjelmointiin? Eli milläs vie jos uusi boksi kiinni.Mimmi kirjoitti:Jep. Orkkis VSS:n (käynnistykseneston) sisältävä hälyhän sinulla on.
MapTun kertoi minulle: "Yleensä ohjainlaite on hyvä käyttää asenettavana Saab jälleenmyyjällä,Harrimatias kirjoitti: Mitenkäs juttu on sitten kun jossain talilla lyödään uusi boksi kiinni, niin lähteekö auto edes käyntiin sitten? Kun sehän pitää viedä saabille käynnieston ohjelmointiin? Eli milläs vie jos uusi boksi kiinni.
Olisin erittäin kiitollinen jos joku on tilannut maptunilta jotain ja pystyisi minulle hieman infoa iskemään kyseisestä projektista ?
Maksaakohan tuon boksin vaihdattaminen Saabilla itellään paljonkin? Eihän se aikaa vievä homma ole mutta.. Juu, odotellaan niitä teidän kokemuksiaTermos kirjoitti:MapTun kertoi minulle: "Yleensä ohjainlaite on hyvä käyttää asenettavana Saab jälleenmyyjällä,Harrimatias kirjoitti: Mitenkäs juttu on sitten kun jossain talilla lyödään uusi boksi kiinni, niin lähteekö auto edes käyntiin sitten? Kun sehän pitää viedä saabille käynnieston ohjelmointiin? Eli milläs vie jos uusi boksi kiinni.
Olisin erittäin kiitollinen jos joku on tilannut maptunilta jotain ja pystyisi minulle hieman infoa iskemään kyseisestä projektista ?
silloin ollaan varmoja että ohjainlaite toimii autossa oikein.
Voidaan kyllä tehdä identtinen vanhan kanssa mutta emme anna 100%
toimivuutta suoraan."
Itse nyppäsin originaalin T7-boksin irti ja otin kuvat kaikista merkinnöistä. Kuvat tilauksen liitteenä Maptunille ja pyysin koodaamaan identtisen vanhan kanssa.
Uusi boksi ei ole vielä tullut, joten tämän enempää en pysty vielä kertomaan.
Kannattaa itse vaihtaa boxi vaikka Saabi-liikkeen pihalla ja pyytää sitten joku koodaamaan ajonesto pois jos ei starttaa.Harrimatias kirjoitti: Maksaakohan tuon boksin vaihdattaminen Saabilla itellään paljonkin? Eihän se aikaa vievä homma ole mutta.. Juu, odotellaan niitä teidän kokemuksia