AS2stereoiden irroittaminen ...

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

AS2stereoiden irroittaminen ...

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Miten AS2 stereot saa irti kojelaudasta :?: Pikaisen webbisurffailun jalkeen loysin ohjeen jossa viitattiin johonkin erikoistyokaluun, mutta mistas moinen tyokalu tahan hataan :?: Millainen kyseinen tyokalu on :?:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

voit laittaa ihan vaikka naulat sinne. Niitä reikiä on soittimen kummallakin puolella yhteensä 4. Eli siellä on pienet väkäset jotka pitää nauloilla vapauttaa. Sitten varovasti vaikkapa ruuvarilla hivutat reunoista soittimen irti. Se on aika tiukka ja vaatii kärsivällisyyttä.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=339

tossa lisää aiheesta kun itse näpersin soitinta
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3859
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

AS2 irti

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Eli minulla on tosiaan NG900 ja oli alkuperäinen soitin. Jos oikeita tarvikkeita haet, niitä saa Saabbien jälleenmyyjiltä. Ne ovat sellaiset ainakin minun autooni V-kirjaimen muotoiset hakaset, jotka ovat paksuudeltaan jotain 1,5 - 2,0 mm. Ne voi saada ihan hyvin lainaan vähäksi aikaan, jos irroittaa soittimen.
Ne pitää työntää sisään sillälailla, että naksahtaa ja sitten pitää vääntää ulospäin eikä keskustaan päin. Ja sen jälkeen vain vetää soitin pois hakaset ulospäin taivutettuina. Mutta kyllä kait sen saa muillakin konsteilla. Ja saahan sitä apua Saabin korjaamosta. :D
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Vastaa Viestiin