9-3 käsijarru

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
sihvope
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 20:44
Paikkakunta: Kangasala

9-3 käsijarru

Viesti Kirjoittaja sihvope »

No niin, 9-3 -98 reputti katsastuksen. Syynä oikeanpuolen tehoton käsijarru. Kieltämättä oli fiksu katsastusmies, 4krt ensin jarrudynossa, sitten ryki käsijarrukahvaa koko koeajon ajan ja vielä kerran jarrydynoon. Mutta kun ero oli alimmillaan 72%, niin reput tuli.

Mistähän kannattaisi aloitella tehojen palautusta? Ideoita otetaan kiitollisuudella vastaan!

Lisäksi valiteltiin oikean sumuvalon suuntausta. Onneksi vasen näytti oikein. Nimittäin onnistuin katkaisemaan vasemman umpion yläkiinnikkeen. Kieltämättä on hieman kallis tuo sumuvalo 184eur/Motonet 8O

Nyt aletaan valmistautumaan Slayerin keikkaan -> terassi kutsuu...

t. Pete
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-3 käsijarru

Viesti Kirjoittaja Kaide »

sihvope kirjoitti:No niin, 9-3 -98 reputti katsastuksen. Syynä oikeanpuolen tehoton käsijarru. Kieltämättä oli fiksu katsastusmies, 4krt ensin jarrudynossa, sitten ryki käsijarrukahvaa koko koeajon ajan ja vielä kerran jarrydynoon. Mutta kun ero oli alimmillaan 72%, niin reput tuli.

Mistähän kannattaisi aloitella tehojen palautusta? Ideoita otetaan kiitollisuudella vastaan!

Lisäksi valiteltiin oikean sumuvalon suuntausta. Onneksi vasen näytti oikein. Nimittäin onnistuin katkaisemaan vasemman umpion yläkiinnikkeen. Kieltämättä on hieman kallis tuo sumuvalo 184eur/Motonet 8O

Nyt aletaan valmistautumaan Slayerin keikkaan -> terassi kutsuu...

t. Pete

HEH ! "ysikolkin" ominaisuus toi tehoton käsijarru. Eipä siinä muuta kuin rengas pois ja ronkkimaan sitä säätöä tiukemmalle ja aina välillä vetelemään käsijarrua hiekkatiellä. Kun molemmat pyörät menee lukkoon, homma on kunnossa. Itse olen joutunut säätämään kässäriä 3 kertaa alle vuoden aikana :lol:
sihvope
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 20:44
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja sihvope »

Kiitokset Kaide vinkistä!

Säätelin viikonloppuna käsijarrukenkiä, mutta en saanut sitä pitämään vaikka jätin kengät jopa hieman laahaamaan. "Rumpu" vain lämpeni, mutta siihen se sitten jäikin. Usko omiin kykyihin loppui tähän, joten vein auton paikalliseen Saab nyrkkipajaan. Siellä selvisi, että se vipu, jossa vaijeri on kiinni, oli jumissa. Ja taas pelaa ja leimakin on otteessa. Näköjään käytön puutetta...

t. Pete
Vastaa Viestiin