Saab 9-3 moottoriongelmia.

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
ysikolmonen
"Turbo"
Viestit: 262
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 11:33
Paikkakunta: Vahto

Viesti Kirjoittaja ysikolmonen »

Just joo... Mulla oli ajettu 44tkm ku reklamoin ekan kerran sinisen pölläyttelystä. Samainen heppu sano ettei turbos ole vikaa ja kehoitti seuraamaan tilannetta. 67tkm kohdalla sitten uskoivat et vikaa on ja vaihtoivat turbon. Takuuseen ei luvattu korjata joten sanoin ettei tehdä sitten mitään, vaan vien auton T:reen metro-autoon, koska siellä luvattiin turbo takuuseen. No taipuihan ne sit Turussakin antamaan osan takuuna, muut kulut olikin sitten yli 400e! Tampereen taksa olis ollut puolet halvempi, rokottivat turus sit muissa kuluissa ku turbon joutuivat antamaan takuuna. On kai sanomattakin selvää missä autoni jatkossa huollatan! Kuullostaa kai aikamoiselta poraamiselta, mut ottaa päähän tällainen toiminta kun kyse ei ole mistään yksittäistapauksesta...
93 2.0T SE -01 (2000-2017)
900i 16 -89 (1994-2000)
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja rr »

Dieselissä pian 350 tkm mittarissa ja turbo tihkuttaa hieman öljyä 'imu'puolelle. Käytän sen loppukesästä laakeroinnissa, joka kustantaa 350e. Ei kyllä savuta tai muutenkaan oireile, vielä :)
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Vastaa Viestiin