Lämppärin kennosta

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
uukka
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 17:37
Paikkakunta: Kokemäki

Lämppärin kennosta

Viesti Kirjoittaja uukka »

En tiedä onko tällaista asiaa täällä ennen pohdittu: Itselläni kun on tuo vm.1995 ng900 ja se kun ei lämpene kovemmilla pakkasilla ollenkaan. Joku muistaakseni väitti näissä kahdessa ensimmäisessä vuosikerrassa olleen liian pienen lämppärin kennon, joka olisi vaihdettu tehokkaampaan vm -96 yhteydessä. Kennoissa on ainakin eri varaosanumerot näille vuosille. Olisiko kellään tarjota asiasta faktatietoa :?: Entä voiko uudemmasta vuosikerrasta vaihtaa kennon vanhempaan, jos se toimii paremmin :?:
Myöskin puhallin temppuili viime vuoden pakkasilla. Piti yleisesti pientä vikinää ja yli 30 asteessa lakkasi vallan pyörimästä. Samanmoisia oireita on ollut myös firmamme 9000:ssa. Mahtaako olla yleinen saabismi :?:
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Lämppärin kennosta

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

uukka kirjoitti:En tiedä onko tällaista asiaa täällä ennen pohdittu: Itselläni kun on tuo vm.1995 ng900 ja se kun ei lämpene kovemmilla pakkasilla ollenkaan. Joku muistaakseni väitti näissä kahdessa ensimmäisessä vuosikerrassa olleen liian pienen lämppärin kennon, joka olisi vaihdettu tehokkaampaan vm -96 yhteydessä. Kennoissa on ainakin eri varaosanumerot näille vuosille. Olisiko kellään tarjota asiasta faktatietoa :?: Entä voiko uudemmasta vuosikerrasta vaihtaa kennon vanhempaan, jos se toimii paremmin :?:
Myöskin puhallin temppuili viime vuoden pakkasilla. Piti yleisesti pientä vikinää ja yli 30 asteessa lakkasi vallan pyörimästä. Samanmoisia oireita on ollut myös firmamme 9000:ssa. Mahtaako olla yleinen saabismi :?:

Huomasin omassa saappaassani saman ng900 -95...ei lämpene 8O
Pitäis vaihtaa termari, se varmaan jeesais jo aikas paljon kun auto on italiasta niin siel ei hirveen kylmä yleensä ole!! Mutta voihan se kennokin olla liian pieni...
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mulla oli ng900 -95 ja lämpeni hyvin. Siksi kovin ihmettelin puheita huonosta lämpiämisestä. Tosin en tiedä vaikka olisiko kenno vaihdettu kun ensimmäinen omistaja oli naisimmeinen ja ajeli väliä Oulu - Rovaniemi. Käsitykseni mukaan siellä on aika vilposta.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
supo
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Joulu 01, 2003 16:36

Viesti Kirjoittaja supo »

kun vertaa nykyistä ng900 :sta ja 900c:tä niin tuntuis kun c veis voiton lämpimyydessä. osansa tuntemuksessa voi olla nykyisellä automaatti-ilmastoinnilla kun c:ssä säädin saatto unohtua pitkäksikin aikaa asentoon sauna(siis täysille) .
Saab 900SE 2.0 Turbo -95
Vastaa Viestiin