93:sen By pass venttiili
-
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 18:48
- Paikkakunta: Liminka
93:sen By pass venttiili
Moottorivian varoitusvalo syttyi, purettiin vikakoodit: by pass venttiilin viallinen toiminta. Valo kuittautui, mutta syttyi uudelleen 20 km ajon jälkeen. Onko kellään kokemuksia samasta asiasta, pannakko venttiili vaihtoon?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 18:48
- Paikkakunta: Liminka
Itse jouduin vaihtamaan BPV ohjausletkun reilussa sadassa tonnissa, oli venttiilin pää ihan haperoa. Taitaa mennä kaikissa ensimmäisinä juuri tuo BPV alipaineletku murusiksi..
Tällä hetkellä yhtä huonossa kunnossa on bensapaineen säätimelle menevä letku, siellä bensasuuttimien seassa jemmassa, jouduin sitä jo lyhentämään jotta sais terveempää letkua liittokseen.
Tällä hetkellä yhtä huonossa kunnossa on bensapaineen säätimelle menevä letku, siellä bensasuuttimien seassa jemmassa, jouduin sitä jo lyhentämään jotta sais terveempää letkua liittokseen.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Jo viimeistään ng-iässä pitää alkaa uudistamaan kaikki nuo alipaineletkut, ettei tule hätäännys kun etsitään vikaa. Letkut on halpa ja helppo vaihtaa. Samaa koskee tonttukuskeja. 2,50e metrin valmiiksi metrin pätkiin leikattu esim. Biltemasta. Joka kaupungista löytyy öljy-/alipaineletkua.NG900T kirjoitti:Itse jouduin vaihtamaan BPV ohjausletkun reilussa sadassa tonnissa, oli venttiilin pää ihan haperoa. Taitaa mennä kaikissa ensimmäisinä juuri tuo BPV alipaineletku murusiksi..
Tällä hetkellä yhtä huonossa kunnossa on bensapaineen säätimelle menevä letku, siellä bensasuuttimien seassa jemmassa, jouduin sitä jo lyhentämään jotta sais terveempää letkua liittokseen.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11