omituinen ominaisuus! vai tyyppivika.......

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24618
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

omituinen ominaisuus! vai tyyppivika.......

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

tulipa pitkästä aikaa ajeltua anopin 9-3 vm98.... heti kättelyssä pakko tunnustaa...mie sammutan sen auton aina liikkeelle lähdössä liekkö johtune huonosta alaväännöstä en ole tottunut että kaasua tarvii olla yli 3000 et auto lähtee liikenteeseen..... ja toinen ominaisuus tai vika ku ajaa 5 vaihteella n.90-95 ja haluaa lähteä kiihdyttämään niin perkele pedaalin saa painaa pohjaan........mut ei siltikään mitään ennen kuin vaihtaa 4 vaihteelle! mutta itse asiaan.... autossa on orggis aluvanteet alla sellaset ns.3 tapparaa...... ymmärrättekö nimeä en tiedä.... mut 3 sakaraa ..... niin keräävät aivan älyttömästi likaa ja mutaa sisäpuolelle vannetta..... anoppi ajaa 80% ajosta hiekkatiellä niin nyttenkin oli 100km sitten putsattu vanteet mut taas täristää aivan älyttömästi eli ongelma poistuu ku pesee vanteet sisäpuolelta n.2 kertaa kuukaudessa! .... tarttis vissiin hommata toiset vanteet...........
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Tainnut olla pisteitä irtomyynnis jossakin, vai oletko pöllinyt niiltä jotka eivat välimerkkejä tarvitse? :D

JA ominaisuushan tuo on, aivan laiska kone 2krpm ympäristössä.
Viimeksi muokannut AC, Pe Heinä 22, 2005 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BMW 320dA Coupe LCI
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Tuntuisi typpivialta. Tuossa vaparissa on niin onneton alavääntö että tuppaa tosiaan helposti sammumaan jos ei anna kunnolla kaasua. :? Tästä puhdittomuudesta oli muistaakseni puhetta muuallakin täällä foorumilla. Sama pätee tuohon vitosella kiihdytykseen. 9-3:ssa on vaparinakin aika pitkät välitykset ja yhdistettynä tuohon heikon alaväännön omaavaan moottoriin ei ohitukset oikein vitosella onnistu.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24618
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

juu pisteet alennuksessa! jees laiska se on ku mikä.... vertaan omaan og900 i 16 heppoja samanverran mut oma pirssi tuntuu pirteämmältä!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Huokaus! Vaihdoin 2.1 900 ng900 ja kyllä siinä oli älytön ero. Sammutin auton jo liikkeessä 3 kertaa kun piti ulos ajaa :oops: . Oli tottunut siihen että kun nostaa kykimen niin auto vaan kulkee. Mutta ng900 on huomattavasti hiljaisempi sisämelultaan. Ei muuten toi alavääntö paljoa parantunut vaikka nyt on 9-3t.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

AC kirjoitti:Tainnut olla pisteitä irtomyynnis jossakin, vai oletko pöllinyt niiltä jotka eivat välimerkkejä tarvitse? :D
Parempi tuokin kuin ei ollenkaan.Kukin tyylillään.Ei me olla koulussa,vai?
Vastaa Viestiin