En myönnä enkä kiellä olevani ainakin periaatteessa kiinnostunut jostain kumman Steg X paketista, mutta...
Kys 1.
Onko Viggenin orggis ilmanputsarikotelo sama kuin vakio turbossa (185 hv)?
Kys 2.
Mikäli on, niin entä sitten itse suodatin?
Kys 3.
Mitkä ovat vakio Viggenin tehot ja vääntömomentti?
Kys 4.
Onko missään näkynyt myytävänä Viggenin IC:tä? Käsittääkseni se on paremmin virtaava kuin vakio korkeapaineturbon.
Viggenin ilmanpuhdistin ja IC
Viggenin ilmanpuhdistin ja IC
Orginaali Turbo Sensonic = hyvä lähtökohta auton paranteluun ja henkilökohtaiseen konkurssiin
Re: Viggenin ilmanpuhdistin ja IC
Putsarikotelo on muistaakseni sama. Joissain malleissa putsarikotellon tuleva raitisilmaputki on halkaisijaltaa huomattavasti pienempi. T5 ja T7 kotelo on eri.OrgTS kirjoitti:En myönnä enkä kiellä olevani ainakin periaatteessa kiinnostunut jostain kumman Steg X paketista, mutta...
Kys 1.
Onko Viggenin orggis ilmanputsarikotelo sama kuin vakio turbossa (185 hv)?
Suodatinpaneeli on erialinen T5 ja T7 välillä. Kaikissa T7:ssa sama putsari viggen mukaanlukien.Kys 2.
Mikäli on, niin entä sitten itse suodatin?
Vuosimallista riippuen -99 225hp ja 341Nm 00-> 230hp ja 350Nm.Kys 3.
Mitkä ovat vakio Viggenin tehot ja vääntömomentti?
Autoissa siis eri softa. Tuo -99 softa on TWR:n käsialaa. Huollon yhteydessä joihinkin -99 malleihin on päivitetty uudempi softa.
Viggen cooleri on x-flow, joka löytyy ainakin sekä aeron että TID:n keulilta. T5 vehkeissä, joissa on cooleri on syöttö ja tulo samalta puolelta. Näin ollen virtaus on parempi ns. viggen coolerissa. Suomessa noita näkee aika harjoin myytävänä.Kys 4.
Onko missään näkynyt myytävänä Viggenin IC:tä? Käsittääkseni se on paremmin virtaava kuin vakio korkeapaineturbon.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
3.Suoritusarvot näyttäis olevan samat kun karvalakkiturpon steg1:lle. En kuitenkaan erehdy pistämään värkkejä samalle viivalle.
Tiedot aututalli.com
Teho (kW): 169
Max vääntö (Nm): 342
Huippunopeus (km/h): 250
Kiihtyvyys (sek/0-100): 6.8
Kulutus (l/100km): 7,2 9,6 13,7
Vakiovarusteet
Varustelu: Käynnistyksenesto, Keskuslukitus, Airbag kuljettajalla, Airbag etumatkustajalle, Sähkölasit, Sivuairbagit, ABS, Erikoisvanteet, Vakionopeussäädin, Hälytin, Nahkasisustus, Automaatti-ilmastointi, Sumuvalot, Sähk.istuinsäätö kulj., Spoileri, Ajotietokone, Urheiluohjauspyörä, Urheilualusta, Ohjaustehostin
Tiedot aututalli.com
Teho (kW): 169
Max vääntö (Nm): 342
Huippunopeus (km/h): 250
Kiihtyvyys (sek/0-100): 6.8
Kulutus (l/100km): 7,2 9,6 13,7
Vakiovarusteet
Varustelu: Käynnistyksenesto, Keskuslukitus, Airbag kuljettajalla, Airbag etumatkustajalle, Sähkölasit, Sivuairbagit, ABS, Erikoisvanteet, Vakionopeussäädin, Hälytin, Nahkasisustus, Automaatti-ilmastointi, Sumuvalot, Sähk.istuinsäätö kulj., Spoileri, Ajotietokone, Urheiluohjauspyörä, Urheilualusta, Ohjaustehostin
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Saattaapi olla niin että muutama kuuleri on kaupan tossa keväämmällä. Itse ainakin suunnittelen isompaa jäähdyttäjää konehuoneeseen.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta