Tehoton 9-3 -99 TiD SE
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Eipä tuo ole yhtään jäänyt. Tosta samasta moottorista sai myös 150-heppasta versiota mm. Seattiin ja edellisen mallin Golffiin, jo ennen Saabiang900aero kirjoitti:Sori menee vähän OT:ksi mutta naapurilla on kuukauden vanha Passatti (eli sitä uusinta mallia) ja siinä on 1.9TDI-kone ja 105HV
Voi ziizus kun meinasin revetä kun tuon meni paljastamaan, "hieman" on klonkswageneiden kehitys jäänyt nykypäivästä, jos esim. Saabin/Alfan maanmainiosta samankokoisesta kiskaistaan vakiona 150HV
tarkoitus oli vaan lohduttaa, ei teidän Sabat ole oikeasti niin laiskoja kuin luulette
2-litran TDI:stä on myös tulossa 170-heppanen versio aivan lähiaikoina(vai onkohan jo Saksassa?).
Saab/GM vaan on jäänyt aika altavastaajaksi kiisselipuolella verrattuna muihin eurooppalaisiin
Ottasivat sen uuden 200-heppasen alfan kiisselin käyttöön
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Hmm... ei mulla ole kyllä ollut pahaa sanottavaa tosta skodassa olevasta 1,8 20v koneesta. Kyydissä istunut paljon, ajanutkin jonkun verran. Se vetää yllättävän hyvin alhaalta, ja on muutenkin ripeä peli, ei sillä 2 litrasten jalkoihin jää. Laatikon välitykset vois ehkä olla pitemmät...
mites ne jossain autolehdessä (olikohan peräti TM) tosta FSI:stä sanoivat: "sen piti olla taloudellisempi, hiljaisempi ja tehokkaampi. Se ei juuri ole hiljaisempi, taloudellisempi eikä tehokkaampi"
mites ne jossain autolehdessä (olikohan peräti TM) tosta FSI:stä sanoivat: "sen piti olla taloudellisempi, hiljaisempi ja tehokkaampi. Se ei juuri ole hiljaisempi, taloudellisempi eikä tehokkaampi"
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Jep, oikean puoleinen on vakio Bochilaista muistuttava. Ei toiminut minun TiDissä. CE-valo vain jäi palamaan. Motonet ei suostunut korvaamaan sitä, kun sanoin rehellisenä poikana kokeilleeni sitä eri autoon kuin mitä heidän luettelot sanovat. Vasemman puoleinen Pierburg pelitti normaalisti. Jos haluat kokeilla tuota mun "Bochilaista" omaasi niin voin laittaa sen postikuluitta tulemaan. Jos mittari toimii saat siitä itsellesi varamittarin Motonetin hinta -50%.pjv kirjoitti:9-3Tid, onko tuo kuvassa oikealla oleva MAF siis se, joka sinulla ei toiminut
Eroista
Opelin 2.2 dti koneessa ollut ulkoisesti täysin identtinen maf anturi pisti CE valon myös palamaan joten niissä näyttää olevan eroja. Tiedä sitten onko 115 hp ja 125 hp koneessa erilainen anturi nimittäin tuo opelin kone oli uudempaa mallia.
Itsellä on tietyllä kierrosalueella vääntöpiikki joka saattaa johtua viallisesta maf anturista joten jos pjv ei ole anturista kiinnostunut niin postita sen mulle. Jos CE valo ei syty palamaan maksan sulle tuon 50%.
Laita mulle postia osoitteeseen pamataku@suomi24.fi niin pistän yhteystiedot tulemaan.
Itsellä on tietyllä kierrosalueella vääntöpiikki joka saattaa johtua viallisesta maf anturista joten jos pjv ei ole anturista kiinnostunut niin postita sen mulle. Jos CE valo ei syty palamaan maksan sulle tuon 50%.
Laita mulle postia osoitteeseen pamataku@suomi24.fi niin pistän yhteystiedot tulemaan.
Re: Eroista
MAFin kalibroinneissa on eroja vaikka kuoret samat.saab9-3 kirjoitti:Opelin 2.2 dti koneessa ollut ulkoisesti täysin identtinen maf anturi pisti CE valon myös palamaan joten niissä näyttää olevan eroja. Tiedä sitten onko 115 hp ja 125 hp koneessa erilainen anturi nimittäin tuo opelin kone oli uudempaa mallia.
#1730
500whp.net member
500whp.net member