pyöränkulmat
pyöränkulmat
Missä tampereen seudulla edullinen ja pätevä paikka pyöränkulmien säätöön. Takarenkaat kuluneet aikas pahasti hampaalle. Ehdotuksia!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: pyöränkulmat
Pystyykö NG900/OG9-3:n takapyörien kulmia säätämään? Tietääkseni niissä on kiinteät taka-akselit.9-3se kirjoitti:Missä tampereen seudulla edullinen ja pätevä paikka pyöränkulmien säätöön. Takarenkaat kuluneet aikas pahasti hampaalle. Ehdotuksia!
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Re: pyöränkulmat
Ilmeisesti sinne voi laittaa jotain säätöpaloja muistaakseni aurausta varten. Kuulin tämän yhdeltä pikahuollon kaverilta - olin itsekin ollut aikoinaan luulossa ettei ole mitään säätömahdollisuutta.Turbo Sensonic kirjoitti: Pystyykö NG900/OG9-3:n takapyörien kulmia säätämään? Tietääkseni niissä on kiinteät taka-akselit.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Noin sen muistan kanssa katsoneeni että reiän paikkaa on siirrettävä jos kulmaa haluaa muuttaa.
Tuo prikan hitsausvirityksen kestävyys hieman arveluttaa. Mitenköhän prikan käy jos vetäisee takarenkaan kanttariin tai muuten vaan kolauttaa kunnolla? Voihan se kestääkin mutta hieman epäilen että prikka muuttaa muotoaan aika radikaalisti. Ite suunnittelin vanhan reiän tulppausta hitsatulla pultin pätkällä ja uuden porausta puoliksi päälle. Yksi vaihtoehto olisi sorvata epäkeskopultti.
Tuo prikan hitsausvirityksen kestävyys hieman arveluttaa. Mitenköhän prikan käy jos vetäisee takarenkaan kanttariin tai muuten vaan kolauttaa kunnolla? Voihan se kestääkin mutta hieman epäilen että prikka muuttaa muotoaan aika radikaalisti. Ite suunnittelin vanhan reiän tulppausta hitsatulla pultin pätkällä ja uuden porausta puoliksi päälle. Yksi vaihtoehto olisi sorvata epäkeskopultti.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Noin sen muistan kanssa katsoneeni että reiän paikkaa on siirrettävä jos kulmaa haluaa muuttaa.
Tuo prikan hitsausvirityksen kestävyys hieman arveluttaa. Mitenköhän prikan käy jos vetäisee takarenkaan kanttariin tai muuten vaan kolauttaa kunnolla? Voihan se kestääkin mutta hieman epäilen että prikka muuttaa muotoaan aika radikaalisti. Ite suunnittelin vanhan reiän tulppausta hitsatulla pultin pätkällä ja uuden porausta puoliksi päälle. Yksi vaihtoehto olisi sorvata epäkeskopultti.
Tuo prikan hitsausvirityksen kestävyys hieman arveluttaa. Mitenköhän prikan käy jos vetäisee takarenkaan kanttariin tai muuten vaan kolauttaa kunnolla? Voihan se kestääkin mutta hieman epäilen että prikka muuttaa muotoaan aika radikaalisti. Ite suunnittelin vanhan reiän tulppausta hitsatulla pultin pätkällä ja uuden porausta puoliksi päälle. Yksi vaihtoehto olisi sorvata epäkeskopultti.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Noin sen muistan kanssa katsoneeni että reiän paikkaa on siirrettävä jos kulmaa haluaa muuttaa.
Tuo prikan hitsausvirityksen kestävyys hieman arveluttaa. Mitenköhän prikan käy jos vetäisee takarenkaan kanttariin tai muuten vaan kolauttaa kunnolla? Voihan se kestääkin mutta hieman epäilen että prikka muuttaa muotoaan aika radikaalisti. Ite suunnittelin vanhan reiän tulppausta hitsatulla pultin pätkällä ja uuden porausta puoliksi päälle. Yksi vaihtoehto olisi sorvata epäkeskopultti.
Tuo prikan hitsausvirityksen kestävyys hieman arveluttaa. Mitenköhän prikan käy jos vetäisee takarenkaan kanttariin tai muuten vaan kolauttaa kunnolla? Voihan se kestääkin mutta hieman epäilen että prikka muuttaa muotoaan aika radikaalisti. Ite suunnittelin vanhan reiän tulppausta hitsatulla pultin pätkällä ja uuden porausta puoliksi päälle. Yksi vaihtoehto olisi sorvata epäkeskopultti.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
PCS:n Pete sanoi mulle kerran, että jos haluaisi säätää etupyörien Camberia tai Casteria, tai sitten taka-akselin kulmia, niin pitäisi porata epäkeskoreikä, jossa kiinnityspulttia voisi sitten liikuttaa ja saada kulman muuttumaan tällä tavalla. Ongelmana on vain se, että jos tuo pultti "elää" tuossa rei'ässä, niin sitten on kulmat taas päin p:tä. Eli ehkä on parempi, että kulmat on vähän "kierossa", kuin että lähtee kikkailemaan noiden epäkeskoreikien kanssa.
Magic Camberistakin joku on maininnut täällä klubin foorumilla, mutta tietääkseni tuota Magic Camberia saa ainoastaan 9-5:een?
Magic Camberistakin joku on maininnut täällä klubin foorumilla, mutta tietääkseni tuota Magic Camberia saa ainoastaan 9-5:een?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007