Poltinta vaihtaessa koko umpio olli irti. Mikä mättää

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
paea
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 08:39

Poltinta vaihtaessa koko umpio olli irti. Mikä mättää

Viesti Kirjoittaja paea »

Vaihdoin ajovalopolttimon ja huomasin, että koko sisuskalusto heiluu
reilusti. Eli koko umpio oli alapäästään irti. Mistä tämä voi johtua. En ole aijemmin "sorkkinut" koko lamppua. Mites tän saa korjattua ??
t. epätietoinen 9-3 T ( 185 hv)
sakarias
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:24
Paikkakunta: Nordkapp

Viesti Kirjoittaja sakarias »

Sieltä on se pallopäinen säätötappi varmaan irti umpion sisältä.

-ota maski pois
-irrota vilikku. 1 ruuvi auki ja kiskaset eteenpäin
-ota umpio irti (kiinnitetty 3 ruuvilla) ja vie keittiön pöydälle . Pari sähköliitintä on myös
-irrota lasia pitävät klipsit. Varo, että tiiviste ei hajoa (maksaa saapilla yli 30 eur )
-irroita lasi
-yritä sorkkia pallotappi paikalleen (ahdasta on, mutta onnistuu)

sitten vain kokoon
9-3t vm-00 maptun3
#441
Nulla tenaci invia est via
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

versio 3
Alku sama kuin edellä, paitsi ei irroiteta lasia.
-Pyöräytetään ajovalonsäätimenmoottori pois paokoiltaan
-Laitetaan pallo hahloon toisella kädellä heijastimesta ja toisella säätömoottorista kiinni pitäen
-Pyöräytetään moottori paikalleen
-Kiinnitetään umpio takaisin paikalleen

Jos keksitte, miten kuluneen pallotapin voi korjata, niin olen kiinnostunut ohjeista. Lämmitys ja lyttyyn painaminen??
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Vastaa Viestiin