Tuosta halvatun muovista ei ole kuin riesaa
9-3 pohjapanssari?
9-3 pohjapanssari?
Saako 9-3:een valmiina parempaa suojausta moottorin alle, vai onko syytä rakennella itse moinen panssari? 3mm:n alumiinilevyä sopivasti muotoiltuna ja vahvistettuna lattaraudalla tjsp...
Tuosta halvatun muovista ei ole kuin riesaa
Tuosta halvatun muovista ei ole kuin riesaa
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
-
9-3Nokivasara
- "Kaasari"
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ti Tammi 27, 2004 18:06
Kyllähän siihen pitäs saada valmistkin pohjapanssari... ainakin muistan kysyneen sitä merkkiliikkeestä joskus aikojen saatossa... ja yhden tutun 9-3:een olivat laittanut panssarin liikkeessa esittelyauton oston yhteydessä...
Hintaa ei nyt jaksa muistaa... ? Mut ainakin se tutun panssari jonka saabin pojat asensi, näyttää varsin hyvältä. Materiaalina oli käytetty juuri alumiinipeltiä joka oli muotoon prässätty...
Hintaa ei nyt jaksa muistaa... ? Mut ainakin se tutun panssari jonka saabin pojat asensi, näyttää varsin hyvältä. Materiaalina oli käytetty juuri alumiinipeltiä joka oli muotoon prässätty...
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Pohjapanssari
Itse olen harkinnut teettä laserleikatun ja kantatun teräs/alumiinilevyn kunhan ensin saan ton JT:n putkiston paikalleen. Putkea asentaessa saa helposti otettua mitat mallintamista varten ja 3" rööri katalysaattorin kanssa taitaa kuitenkin ensimmäisenä ottaa maahan kiinni.
Re: Pohjapanssari
Dieselissä taitaa ottaa ekana maahan alumiininen öljypohjaNG900SET -95 kirjoitti:3" rööri katalysaattorin kanssa taitaa kuitenkin ensimmäisenä ottaa maahan kiinni.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD