NG satku ja venttiilit öljystä märät :(

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

NG satku ja venttiilit öljystä märät :(

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

Niin se vaan satku (1995/1996) vie öljyä "vaan" 0,5l /1000km.

Venttiilinvarrenkumit vaihtoon. On kuulemma jokunen vuosi sitten vaihdettu takuuseen, mut ei enää :evil:

Maksaa n. 500€ + 186€ osat **ttu !!!!
Liimaavat kumit kiinni, ni ei kuulemma irtoo ikuna.

Kiva maksella osamaksuja ja tämmösiä :cry:

Vaihossa saa nii surkian vähän, et ei oo varaa vaihtaakkaan.
Toivottavasti öljyn häviäminen asettuu tolla!

nimimerkillä : Jos ei ois velaks, ois lähteny kiertoon jo aikapäiviä sitte!
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Liity hurjaan joukkoon ja tee se itse. Tuolla rahalla saa aikamoisen määrän työkaluja tulevaisuuden varalle :)

Kokemusta karttuu vain kokemalla.

Uudet yläpään tiivisteetv PCS:ltä (kannen tiiviste, imusarjan tiiviste, pakosarjan tiiviste, venttiilikopan tiiviste) max. 200e?
venttiilinvarrenkumit= venttilinohjurit
momenttiavain 50e
räikkäsetti 60e (esim.)
venttiilinjousipuristin 20e
vesihiomapaperia venttiilien kiillotukseen 5e
Kannen plaanaus 60e (?)
pitkä viikonloppu, priceless :)

Jää vielä 300e taskuun tuosta alkuperäisestä hinnasta. :)

Ohjeita varmasti löytyy tältä forumilta!

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Tasapainoakseli
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2005 09:30
Paikkakunta: Häme

Kilometrit?

Viesti Kirjoittaja Tasapainoakseli »

Mielenkiinnosta kyselen, paljonko autollasi on ajettu? Omassani kilometrejä mittarissa reilut 170000. Tuntuu siltä, että öljynkulutus on selvästi lisääntynyt viimeisen vuoden ja 15000 km aikana. Sitä ennen ei tarvinnut vaihtovälillä (20 tkm) lisätä kuin max puoli litraa. Pysyi juuri ja juuri alamerkin yläpuolella. Nyt kaadan litran öljyä silloin tällöin... oliskohan 1000-2000 km välein. Kiertoon menisi tämäkin tapaus, jos tuoreempia saisi kohtuullisemmilla kustannuksilla...
900 S aut. -95
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Epäilen että kaikilla -95 malleilla on tuo sama edessä 200tkm mennessä. Poikkeus tekee kuitenkin säännön.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
sakarias
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:24
Paikkakunta: Nordkapp

Viesti Kirjoittaja sakarias »

peinu kirjoitti:Epäilen että kaikilla -95 malleilla on tuo sama edessä 200tkm mennessä. Poikkeus tekee kuitenkin säännön.
No huh! Onneksi oma on -94 mallia. Ei siis koske mua :?
9-3t vm-00 maptun3
#441
Nulla tenaci invia est via
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

:) :roll:

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

kaikkee tekis jos ois aikaa.

aika on rahaa ja niista rahaa on enemmän.
rahaakaan ei ole paljon, eli se kertoo jotain.

Autolla on ajettu 167tkm ja ostaessa oli 144tkm
Auton surullisen tarinan olen jo kertonut tällä foorumilla.
kakkos sylinteri jumi.....

Jos olisi harraste peli, niin tekisin ite. Ei joutas seisottamaan yhtään viikonloppua.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Vastaa Viestiin