sisäilmanpuhallin ei toimi 1 ja 2 asennossa
sisäilmanpuhallin ei toimi 1 ja 2 asennossa
Mistä kannattaisi alkaa etsimään vikaa, kun sisäilman puhallin ei toimi 1 ja 2 asennossa. Onko vika kytkimessä vai puhaltimen moottorissa. Vanhoissa viesteissä oli juttua rikkoutuneista vastuksista. Mistä tuollaiset vastukset löytyvät? Auto on -96 mallin NG900 ilman imastointia.
Motonetissä näytti olevan vastuspaketin hinta 29,90€ ja moottori ja puhallin 89,90€.
Autolla on ajettu jo 250 000km eli taitaa olla aika vaihtaa koko moottorikin, koska ajoittaista vinkunaa on kuulunut laakereista. Pelkällä hiilien ja vastusten vaihdolla ei taida pitkälle pötkiä, vai mitä luulette?
Onko tuo moottori -96 mallin NG900:ssa myös kojelaudan sisällä/takana kuten OG900:ssa vai pääseekö jostain helpommin käsiksi?
Autolla on ajettu jo 250 000km eli taitaa olla aika vaihtaa koko moottorikin, koska ajoittaista vinkunaa on kuulunut laakereista. Pelkällä hiilien ja vastusten vaihdolla ei taida pitkälle pötkiä, vai mitä luulette?
Onko tuo moottori -96 mallin NG900:ssa myös kojelaudan sisällä/takana kuten OG900:ssa vai pääseekö jostain helpommin käsiksi?
ng900/og9-3 autoista saa lämppärin moottorin varsin helposti irti.
Irroita
- pyyhkijän sulat
- kumitiivistelista tulipellin päältä
- pyyhkijöiden alla oleva muovilevy
- vedenohjuri muovipleksi (ei vakiona -94..95 autoissa)
- Pyyhkijämekanismi (moottori+linkut) noin 3 pultilla + johto
- sisäilman suodin
- suotimen kehikko noin 4 pultilla (Varo etteivät putoile tuuletuskanavaan..!)
- Moottorin 2 ruuvia ja sähköjohdot.
.. Niin moottori on kädessäsi ja aikaa kulunut 10-20 min.
Itselläni oli KIINTEISTÄ hiilistä vielä arviolta vähintäään 1/2 jäljelllä 230t kohdalla -94 ACC autossani, mutta laakereihin tippa öljyä ei ollut pahitteeksi.
Kasaus päinvastoin
Hook
Irroita
- pyyhkijän sulat
- kumitiivistelista tulipellin päältä
- pyyhkijöiden alla oleva muovilevy
- vedenohjuri muovipleksi (ei vakiona -94..95 autoissa)
- Pyyhkijämekanismi (moottori+linkut) noin 3 pultilla + johto
- sisäilman suodin
- suotimen kehikko noin 4 pultilla (Varo etteivät putoile tuuletuskanavaan..!)
- Moottorin 2 ruuvia ja sähköjohdot.
.. Niin moottori on kädessäsi ja aikaa kulunut 10-20 min.
Itselläni oli KIINTEISTÄ hiilistä vielä arviolta vähintäään 1/2 jäljelllä 230t kohdalla -94 ACC autossani, mutta laakereihin tippa öljyä ei ollut pahitteeksi.
Kasaus päinvastoin

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.