Kävin aamusella viemässä Sinikan ProCarServicelle sisemmän vetarin holkin vaihtoon ja "irrotettavan" (KeKe taitaa tietää mitä tarkoitan) koukun asennukseen. Siellähän olikin ex-TurboSensonic samassa puuhassa. Tuo holkin väljyys aiheuttaa selvää klappia vetarin sisäpäässä eteen-taakse-ylös-alas suunnassa.
Mahtaakohan tuo holkki olla yleinenkin ongelma alkupään vermeissä? (ng900 - 9-3). Onko muilla paljon kokemuksia? Ehkäpä tuota ei ole huomattu katsoakaan. Tuo hokin väljyys aiheuttaa muuten myös tiivisteen heilumista ja siten vaihdelaatikon öljyjen pakenemista.
Sisemmän vetarin holkki
Sisemmän vetarin holkki
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11