Sisemmän vetarin holkki

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Sisemmän vetarin holkki

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kävin aamusella viemässä Sinikan ProCarServicelle sisemmän vetarin holkin vaihtoon ja "irrotettavan" (KeKe taitaa tietää mitä tarkoitan) koukun asennukseen. Siellähän olikin ex-TurboSensonic samassa puuhassa. Tuo holkin väljyys aiheuttaa selvää klappia vetarin sisäpäässä eteen-taakse-ylös-alas suunnassa.

Mahtaakohan tuo holkki olla yleinenkin ongelma alkupään vermeissä? (ng900 - 9-3). Onko muilla paljon kokemuksia? Ehkäpä tuota ei ole huomattu katsoakaan. Tuo hokin väljyys aiheuttaa muuten myös tiivisteen heilumista ja siten vaihdelaatikon öljyjen pakenemista.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
KeKe
"Tuplakaasari"
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 11:38
Paikkakunta: 3 (Tre)

Viesti Kirjoittaja KeKe »

vieläkö se koukku vtuilee?
900T -95-

#1911
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Koukku on kuin uusi. Tunkin, rautakangen, teräsharjan, taltan, vaseliinin ja massan jälkeen ei eroa uuteen huomaa :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin