Loistoyksilö myynnissä Länsiautossa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Mitro
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Marras 08, 2004 20:41
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Loistoyksilö myynnissä Länsiautossa

Viesti Kirjoittaja Mitro »

Eli Variston Länsi Autossa on myynnissä minun vanha 9-3 Turbo Sport, kun
tuli vaihdettua 9-3SS:n. Eli auto on vuosimallia -99 ja sillä ajettu noin 78tkm.
Siinä 200hp:n korkeapaineturbo ja se on varustelultaan sama kuin
vuoden -00 Aero. Ainoa ero on ettei rekisteriotteessa ole noita 4 maagista
kirjainta.. Tuossa taisi olla enemmän vääntöä kuin -00 mallissa. Autossa
sähkösäätöiset nahkapenkit muisteilla, 16 ja 17 tuumaiset renkaat etc..
Auto on loistokunnossa, jos kiinnostuneita, niin käykää ihmeessä katsomassa.
Jos kysymyksia, vastaan mielelläni. :)

-Mitro
#2596

9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla
peukalokeskellä
"Aero"
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38

Viesti Kirjoittaja peukalokeskellä »

Minulla on ollut samanlainen Saabi kesästä lähtien ja ajo on ollut yhtä iloa -85 Kadetin jälkeen 8). Moottori on -99 -mallissa B204R, kun taas -00 mallissa on käsittääkseni jo uudempi B205.

B204R = 200 hv, 283 Nm
B205(Aero) = 205 hv, 280 Nm.
tomppa 9-3
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 19:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tomppa 9-3 »

Uskaltaako kysyä paljonkos tollaisesta sai vaihdossa? Itselläni vm.2000 Saab 9-3 SE & 185hv, ajettu 90tkm, ja oon miettinyt vaihtoa uudempaan...

Aika kova hintapyynti noin vanhalle autolle, tosin sillä on tosi vähän ajettu ja upeat varusteet.
-T-
Ms.Univ (HeMan)
peukalokeskellä
"Aero"
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38

Viesti Kirjoittaja peukalokeskellä »

Lukaisin pikaisesti Variston myynti-ilmoituksen läpi ja pomppasi silmään maininta "Urheilullinen alusta". Tästä kysymys sitten vaikka Mitrolle, että miten alusta eroaa "perus" -99 Saabista. Onko esim. konehuoneen tukitanko Saabeissa ihan peruskamaa?! Oma auto on ainakin tuntunut mainiolta ajettavalta ja tällä foorumilla paljon mainostettua ojaan vetelyä en ole havainnut.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Ihan noin näkemättä varmasti hieno yksilö vielä noilla kilometreillä, mutta aika kova on länsiautolla pyyntihinta -99 mallista... Olis meikäläisen makuun ja tuollaiseen kelpais kyllä ng-satku päivittää :P
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Variston länkkärin hinnoittelu on jostakin satunnaislukugeneraattorista, muutama vuosi sitten olin sieltä ostamassa 9k jubileeta jossa oli hinta kohillaan eli tavallisen tonnarin tasolla. Myyjän vittuilevan asenteen vuoksi jäi silloin ostamatta.
Mitro
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Marras 08, 2004 20:41
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mitro »

Kyllä se on jäykempi kuin normialusta. En voi varmasti sanoa onko se 100% sama kuin -00 Aeron.
Muuten -00 Aero pitäisi olla lähes sama kuin minun vanha, paitsi välitykset, jotka minun vanhassa tiukemmat.
Jos olen jossain vääräässä, niin korjatkaa.. :D

-Mitro
#2596

9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kiinnostuneiden pitää käydä vissiin kurkkimassa ne värikoodit sieltä pumpuista ja vietereistä.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tomppa 9-3
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 19:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tomppa 9-3 »

peinu kirjoitti:Kiinnostuneiden pitää käydä vissiin kurkkimassa ne värikoodit sieltä pumpuista ja vietereistä.
Oon värisokea... 8O
-T-
Ms.Univ (HeMan)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Kannattaa sitten vaatia Länsiautoa maalaamaan konepelti, jos on ostamassa autoa. Se on täynnä kiveniskeymiä ja Laser Red -värissä nuo kiveniskeymät näkyvät tosi hyvin.

Muuten auto näytti olevan aivan loistokunnossa 8) Hieno yksilö 8)

P.S. Olisiko autosta pitänyt poistaa tuo klubitarra ennen myymistä? Nyt on olemassa se mahdollisuus, että joku ei-klubilainen ostaa auton ja siinä on silti ikkunassa tuo Saab -klubin tarra...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
koistha
"Hölösuu"
Viestit: 1346
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 13:45
Paikkakunta: Epsoo

Viesti Kirjoittaja koistha »

tomppa 9-3 kirjoitti:
peinu kirjoitti:Kiinnostuneiden pitää käydä vissiin kurkkimassa ne värikoodit sieltä pumpuista ja vietereistä.
Oon värisokea... 8O
Tyyppikilvessähän ne kerrotaan selvällä tekstillä. Jotain tyyliin AX-BY-C-D-E-F. Kaksi ekaa kertoo jouset ja kaksi viimeistä pumput järjestyksessä etu-taka. Eri asia sitten, jos autoon on joskus vaihdettu alusta.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Mitro
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Marras 08, 2004 20:41
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mitro »

Ai ne ei ole ottanut sitä klubitarraa pois siitä autosta.. Pitää sanoa kun käyn siellä.
Sen oikea väri on Imola red, ei Laser red. :D

-Mitro
#2596

9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla
Mitro
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Marras 08, 2004 20:41
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mitro »

Ja niin, auto on originaali kunnossa tuon alustan suhteen. :wink:

-Mitro
#2596

9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Mitro kirjoitti:Sen oikea väri on Imola red, ei Laser red. :D
Jaa jaa mä oon ollut siinä luulossa, että imola red jäi NG900:siin ja 9-3:ssa sitten kirkkaampi laser red oli vaihtoehtona ei-metalli-punaseksi.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900T kirjoitti:Jaa jaa mä oon ollut siinä luulossa, että imola red jäi NG900:siin ja 9-3:ssa sitten kirkkaampi laser red oli vaihtoehtona ei-metalli-punaseksi.
Sama juttu "rahikaisella" :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin