Lastu
niin ja tuskimpa oikeesti pelkkä lastu (eli mikrochippi) on vaihdettu, vaan todennäköisesti ruiskunohjausyksikkö on vaihdettu vastaavan auton 185hv mallista.
Niin ja kannattaisiko ottaa pois? No miksi ihmeessä? Jos tykkää hengettömästä puksuttajasta niin kannattaa. Tai noh, moneen autoon verrattuna tuo 150hv versiokin on aikamoinen menijä.
Niin ja kannattaisiko ottaa pois? No miksi ihmeessä? Jos tykkää hengettömästä puksuttajasta niin kannattaa. Tai noh, moneen autoon verrattuna tuo 150hv versiokin on aikamoinen menijä.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Lastu
joo ei tolla kuuhun mennä, isompaa rööriä vähintään stage 3 peliin että päästään oikeille lukemille.saabeli kirjoitti:Mitä tarkoittaa 93t:ssa lastu, jolla tehoja on nostettu 150hv:sta n.185hv:een. Miten se vaikuttaa... syökö enemmän ja kannattaisikko se otattaa pois ym.

Onkohan autossa muuten Trionic5 vai 7. Tuo 150hv viittaisi T7aan, mutta 185 hv taas T5een.
Jos auto on T5, niin sen saa helposti palautettua matalapaineturboksi irroittamalla APC-sulakkeen tai mankkuvenalle tulevan sähköpiuhan. Trionic5 ssa on punainen sytytyskasetti ja T7 musta, ellei joku ole vaihtanut väärää kasettia... Vuosimallistakin asia selviää, jos auto on M2001 tai uudempi, niin sitten on varmasti T7, mutta M2000 voi olla kumpi tahansa...
Eski
Jos auto on T5, niin sen saa helposti palautettua matalapaineturboksi irroittamalla APC-sulakkeen tai mankkuvenalle tulevan sähköpiuhan. Trionic5 ssa on punainen sytytyskasetti ja T7 musta, ellei joku ole vaihtanut väärää kasettia... Vuosimallistakin asia selviää, jos auto on M2001 tai uudempi, niin sitten on varmasti T7, mutta M2000 voi olla kumpi tahansa...
Eski
Tehot
Ja jos välttämättä haluaa tehoja pois, voi aina vaihtaa Volvoon 

Saab 9³ 2.0t -01
Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t -05
Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t -05