Kesärenkaat ja vanteet & tehoboksi
Kesärenkaat ja vanteet & tehoboksi
Olen hankkimassa uusia kesärenkaita ja vanteita samalla kun vaihdan kitkat nastarenkaisiin niin minkäkokoiset & merkkiset olisi sopivimmat. Olen lukenut aiempia rengaskeskusteluja, mutta en saanut selville mikä on se ainoa oikea.
Ainoa oikeastaan mitä renkaalta haluan on että auto menee suoraan myös uraisella tiellä ja melua ei saa olla liikaa.
Rengasliike ehdotti 16" vanteita ja 205/55 Michelin Pilot Primacy kumeja.
Niin auto on 9-3 2,0t vm.01.
Olisiko kellään tuollaista 185 hevosen T7 boksia ylimääräistä. Autossani on nyt se 150 hv:n ja vähän tarttis lisää...
Ainoa oikeastaan mitä renkaalta haluan on että auto menee suoraan myös uraisella tiellä ja melua ei saa olla liikaa.
Rengasliike ehdotti 16" vanteita ja 205/55 Michelin Pilot Primacy kumeja.
Niin auto on 9-3 2,0t vm.01.
Olisiko kellään tuollaista 185 hevosen T7 boksia ylimääräistä. Autossani on nyt se 150 hv:n ja vähän tarttis lisää...
Re: Kesärenkaat ja vanteet & tehoboksi
Noilla kriteereillä kannattaisi lähteä liikkeelle kokoluokasta 185/65-15.nittiniiu kirjoitti: Ainoa oikeastaan mitä renkaalta haluan on että auto menee suoraan myös uraisella tiellä ja melua ei saa olla liikaa.
900 CV 2,5A -95
9³T -00
9³T -00
Jos ei vetele niin on liian vähän tehoja, liian kevhyt kaasujalka tai liikaa pintaa renkaissa.MrG kirjoitti:Omassa NG900:ssa on 205/55-16 kumet ja saabin alkuperäiset ET49 vanteet, eikä vetele yhtään.
Eli totuus on se, että uudet renkaat vetelee vähemmän kun se vetely jää jo joustaviin kuvioihin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Kesärenkaat ja vanteet & tehoboksi
Gooyear Eagle F1 GD-S3 ei ole meluisa ja halvat koko luokassanittiniiu kirjoitti: melua ei saa olla liikaa.
Rengasliike ehdotti 16" vanteita ja 205/55 Michelin Pilot Primacy kumeja.
205/50/16 ainakin täällä: http://www.rengas-online.com/
Micukoille ei
eki saabi 9-3s -00 2.0t
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
Tai sitten se perisynti, josta me kaikki Saabististit kärsimme; auto vaan vetää väärästä päästäpeinu kirjoitti:Jos ei vetele niin on liian vähän tehoja, liian kevhyt kaasujalka tai liikaa pintaa renkaissa.MrG kirjoitti:Omassa NG900:ssa on 205/55-16 kumet ja saabin alkuperäiset ET49 vanteet, eikä vetele yhtään.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
Re: Kesärenkaat ja vanteet & tehoboksi
Tiedoksi että: 205/50-16 on jonkin verran kalliimpi kuin 205/55-16.nerola kirjoitti:Gooyear Eagle F1 GD-S3 ei ole meluisa ja halvat koko luokassanittiniiu kirjoitti: melua ei saa olla liikaa.
Rengasliike ehdotti 16" vanteita ja 205/55 Michelin Pilot Primacy kumeja.
205/50/16 ainakin täällä: http://www.rengas-online.com/
Micukoille ei
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Niin on mutta kun oli halvempi niin määkin ostin sellaiset . Tosin eka turbo menossa joten jos toisen kesän kestää niin hyvä on. Seuraava on oikeaa kokoapeinu kirjoitti:Tiedoksi, että 55 on väärä koko!
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Voihan olla, että se on kaikin puolin parempi kuin 50. noh, mitä korkeempi, niin sen enempi sortaa kaarteessa. Onhan se 10% korkeempi, mutta toisalta voi olla just sen verran mukavampi.Psychocowboy kirjoitti:Niin on mutta kun oli halvempi niin määkin ostin sellaiset . Tosin eka turbo menossa joten jos toisen kesän kestää niin hyvä on. Seuraava on oikeaa kokoapeinu kirjoitti:Tiedoksi, että 55 on väärä koko!
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Kerron jahka saan kesägummit alle nyt kun on se medium alustasatsi alla. Reilun viikon päästä tullaan keskiseen suomeen viikoksi jos haluat kokeilla monroe-eibach yhdistelmää . Tiellä on pysynyt vakkari alustalla noillakin renkailla reippaissakin nopeuksissapeinu kirjoitti:Voihan olla, että se on kaikin puolin parempi kuin 50. noh, mitä korkeempi, niin sen enempi sortaa kaarteessa. Onhan se 10% korkeempi, mutta toisalta voi olla just sen verran mukavampi.Psychocowboy kirjoitti:Niin on mutta kun oli halvempi niin määkin ostin sellaiset . Tosin eka turbo menossa joten jos toisen kesän kestää niin hyvä on. Seuraava on oikeaa kokoapeinu kirjoitti:Tiedoksi, että 55 on väärä koko!
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Laitahan ne kesägummit alle ensviikoks kanssa, jospa tossa motarilla olisi sula pätkä Jos viikonloppua meinaat, niin saattaa olla, että olen tsadissa päin ja palauttamassa viime syksystä asti lainassa ollutta moottorinosturia...
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11