saab 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
ramin
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 22:40

saab 9-3

Viesti Kirjoittaja ramin »

No niin kansalaiset... auto on nyt hankittu. Pihassa seisoo 9-3 2.0t -01 150hp, jolla on ajettu 56tuhatta :D . Ajattelin hankkia autoon jotain edullisen teholastun, jolla tulisi vähän polleja lisää. Onhan auto vakioinakin ihan pirteä, mutta :twisted: Budjetti on tiukilla auton hankkinnan jälkeen ja olisiko teillä kohtalotoverit jotain neuvottavaa lastutuksen suhteen. Tahtoisin sellaisen version, jonka kanssa ei katsastusmiehen kanssa tulisi ongelmia.
saab 9-3 2.0t SE vm 2000
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Onneksi olkoon loistavasta hankinnasta! Tuosta lastusta, itse ostaisin Maptunilta lastun. Nordic Uhr putoaa hinnakkaana pois ja Speedpartsia karsastaisin muiden tilausongelmien vuoksi. Lastujen omistajat voivat kommentoida hieman tarkemmin. Tässä linkki maptunin settiin:
http://www.maptun.com/93_150_1.php?link=93_150_1

Katsastusmiehen kanssa ei pitäisi tulla ongelmia, kun pidät alkuperäisen boksin itselläsi ja vaihdat sen tarpeen tullen tilalle.
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Onnea!

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Jep. Hienon auton hankit..tuossa olisi vielä suomen kielinen linkki myös:
http://www.maptun.fi/tuoteview.php?id=44
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Ja jos et halua ongelmia konttorilla, pidät sen vakioboksin omanas ja maksat sen 200e lisää. Vartissa vaihdat orggiksen takas, mutta koska auto on -01, tarttee ajella varmaan jonkin aikaa että se ehtii rekisteröidä tarvittavat arvot. Noissa OBD-testeissähän on priimakuntosia autoja pompannu :?
BMW 320dA Coupe LCI
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

edelleenkin...nykyään pääsee läpi kun pakokaasuarvot on ok. Ei ne niitä virheilmotuksia kattele. Jos räpläät vaikka mankkaa ja pistät akun kengän irti siks aikaa niin boksi nollaantuu -> hylsy katsastuksessa... Siksi ne tajus jo että ei kannata niitä tietoja katsoa. Sitä paitsi maapallo on pullollaan sitikoita ja ooppeleita.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin