Battereiden vaihto kauko-ohjaimeen
Battereiden vaihto kauko-ohjaimeen
Alkaa olla NG900:en keskuslukon kauko-ohjaimessa batterit lopussa.
Voiko ne vaihtaa ihan tosta vaan vai tarvitaanko siitä joku koodi tai jotain muita kikkoja?
Voiko ne vaihtaa ihan tosta vaan vai tarvitaanko siitä joku koodi tai jotain muita kikkoja?
-
- "Kaasari"
-
- "Hirsch"
Kauko-ohjain.
Taitaa olla tuossa Ng900 mallissa se simpukka mallinen kauko-ohjain.
Avaat sen luukun ja vaihdat patterit (2kpl) ja sit ku operaatio on suoritettu, painat auton lähellä viisi (5) kertaa peräjälkeen vasemmanpuoleista namiskaa. Auto ei välttämättä ekalla painalluksella vastaa mut viimestään sillä viidennellä jo auton ovet aukeaa/menee kiinni.
Ja siitä pampusta on kirjotettu seuraavaa:
Ja siitä pampusta on kirjotettu seuraavaa:
HMK kirjoitti:Löytyy. Oma patukka vaihtui integroituun PCS:ssa hintaan vajaa 70 EUR. On kyllä parempi kaikin puolin
-Heikki
BMW 320dA Coupe LCI
Jep, mä kerran kyselin tosta dildosta...pade kirjoitti:Tää on pikkasen ot mut...
Mul on tohon Viggeniin se sellanen pitkä "dildo"-kake...Olikse niin et sen pysty vaihtaa sellaseen et ne kaikki toiminnot ois siinä itse avaimessa ? Toi on meinaan todella ärsyttävän kokonen ja muotonen =P

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Noniin, löytyihän se ! Pitänee tiedustella sit vaikka jos sen alustan menis asennuttamaan tonne niin siinä samalla...93t sport kirjoitti:Jep, mä kerran kyselin tosta dildosta...pade kirjoitti:Tää on pikkasen ot mut...
Mul on tohon Viggeniin se sellanen pitkä "dildo"-kake...Olikse niin et sen pysty vaihtaa sellaseen et ne kaikki toiminnot ois siinä itse avaimessa ? Toi on meinaan todella ärsyttävän kokonen ja muotonen =P
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ight=dildo