5 vaihde

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
saabi 2.0
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 11:07

5 vaihde

Viesti Kirjoittaja saabi 2.0 »

tällästä kyselen et ku luin näist vaihde ongelmista et täs mun saabissa menee toi vitonen päälle ajossa suht hyvin,paikalla jos koittaa nii ei tahdo saada päälle mut jos vähä selaa vaihteita nii menee päälle sit mut jos vapauttaa kytkimen ja koittaa uudestaan kytkin pohjassa ei saa millään oisko vaide rermppa edessä vai selviskö kytkin rempalla on vaijjeri kytkin auto on saab900s v97.... :?
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Re: 5 vaihde

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

saabi 2.0 kirjoitti:tällästä kyselen et ku luin näist vaihde ongelmista et täs mun saabissa menee toi vitonen päälle ajossa suht hyvin,paikalla jos koittaa nii ei tahdo saada päälle mut jos vähä selaa vaihteita nii menee päälle sit mut jos vapauttaa kytkimen ja koittaa uudestaan kytkin pohjassa ei saa millään oisko vaide rermppa edessä vai selviskö kytkin rempalla on vaijjeri kytkin auto on saab900s v97.... :?
Tarviikos se vitonen sitten paikallaan ollessa saada paalle? Onko muuta oiretta laatikossa?
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
saabi 2.0
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 11:07

Viesti Kirjoittaja saabi 2.0 »

ei oikestaan mut eik kaikki pitäis mennä sujuvast ku ajettu vast 136tkm ? :lol:
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

saabi 2.0 kirjoitti:ei oikestaan mut eik kaikki pitäis mennä sujuvast ku ajettu vast 136tkm ? :lol:
Vitonen paikallaan? En ma tieda. Jos kone on kaynnissa, niin kylla ne normaalisti aika hyvin menee paikalleen, mutta ei ollenkaan valttamatta jos kone ei ole kaynnissa.

En ma olisi kylla ihan tasan yhtaan huolissani, jos kerran muita oireita ei ole.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
nerola
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 22:45
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja nerola »

No jos olisi japsi niin voisi mennäkin, mutta ei opel....
Mulla ongelma oli ettei pakki mennyt päälle, kun laatikko oli lämmin...
Se on suurempi ongelma, jos auto on sammutettava ennen pakitusta :o
100tkm kohdalla synkat ja siirtäjät vaihdettu. 8)
Kun remontti oli tehty, niin ei siitä lootasta mitään kisaloota tullut,
hidas vaihtaa. Nyt kun ajettu 50tkm huollon jälkeen, niin toimii paremmin kuin heti huollon jälk 8) .
eki saabi 9-3s -00 2.0t
Vastaa Viestiin