voi prkl!!

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2011
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

voi prkl!!

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

nyt sitten satku otti ja hajosi. töistä tulin ja tiessä oli sitten kunnon routavaurio, tai ojaputki oli tehnyt semmoisen painauman tiehen. siihen sitten osui kun oli tienleveydeltä monttua. satku täräytti aika pahasti siihen, ja kone sammui samantien, eikä enään käynnisty :cry: Nyt tosiaan kaivataan vihjeitä mikä siihen voinu tulla. Tai onhan tiehallinolle jo ilmoitettu asiasta, mutta kuitenkin kiva olisi tietää mikä mahollisesti mennyt.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
nerola
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 22:45
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja nerola »

Vähän lisää vihjeitä !! Yrittääkö vai kaikki virrat pois tai ...
eki saabi 9-3s -00 2.0t
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2011
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

stratti pyörittää normaalisti, mutta ei edes lupaa.
montun jälkeen auto sammui kuin taikaiskusta. ja siinä montussa tosiaan täräytti pahasti.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1641
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Mites jakaja

Viesti Kirjoittaja mike »

Vanhassa satkussahan jakaja pääsi joissain tilainteissa osumaan konepeltiin mikä rikkoi pyörijän. Onnistuuko tämä NG:ssä? En ainakaan ole kuullut vastaavasta, mutta heitämpä kuiten soppaan.


Ja liekö satkussa sitä polttoaineen syötön katkaisua mitä ainakin Ford ja Fiat harrastavat? Sehän kyllä katkoo kovassa iskussa polttoaineen tulon.



Ai niin kyseessä olikin turbomalli joten mitäpä sillä jakajalla sitten tekiskään kun saa nauttia DI oikuista :oops:
Viimeksi muokannut mike, To Huhti 06, 2006 07:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6520
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Mites jakaja

Viesti Kirjoittaja Eski »

mike kirjoitti:Vanhassa satkussahan jakaja pääsi joissain tilainteissa osumaan konepeltiin mikä rikkoi pyörijän. Onnistuuko tämä NG:ssä? En ainakaan ole kuullut vastaavasta, mutta heitämpä kuiten soppaan.
Ei ainakaan Turbossa, kun ei ole koko virranjakajaa...

Eski
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Tuli mieleen, että esim releitä saattaa olla pompannut irti.. Tai minulla itselläni oli sellainen vika, että bensapumpun releessä oli käämissä kontakti häiriö, että lakkasi toimimasta jossain kolauksessa.

Tuon voi mitata takapenkin alta bensapumpun liittimestä...
Samoin voi käydä läpi kaikki releet boxeissa heiluttelemalla... (siis konepellin alla sekä kuskin jalkatilassa olevan releboxin..)

Oletko kurkannut auton alle? osuko itse kone, apurunko, vai catti maahan?
Lähinnä jos itse apurunko on osunut, niin silloin itse kori on saanut varsin kovan kolauksen liittimineen, mutta moottorin luulisi olevan suhtkoht ehjä, kun se saa tärinää muutenkin.


Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2011
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

no saapas nähdä parin viikon päästä mikä autoa vaivaa. sen tiedän jo että ainakin kolme vannetta oli mennyt entiseksi, sekä puskurin alaosa :cry: vahinkotarkastaja kävi auton katsomassa. soitti mulle ja kertoi noista havainnoistaan.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin