voi prkl!!
voi prkl!!
nyt sitten satku otti ja hajosi. töistä tulin ja tiessä oli sitten kunnon routavaurio, tai ojaputki oli tehnyt semmoisen painauman tiehen. siihen sitten osui kun oli tienleveydeltä monttua. satku täräytti aika pahasti siihen, ja kone sammui samantien, eikä enään käynnisty Nyt tosiaan kaivataan vihjeitä mikä siihen voinu tulla. Tai onhan tiehallinolle jo ilmoitettu asiasta, mutta kuitenkin kiva olisi tietää mikä mahollisesti mennyt.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mites jakaja
Vanhassa satkussahan jakaja pääsi joissain tilainteissa osumaan konepeltiin mikä rikkoi pyörijän. Onnistuuko tämä NG:ssä? En ainakaan ole kuullut vastaavasta, mutta heitämpä kuiten soppaan.
Ja liekö satkussa sitä polttoaineen syötön katkaisua mitä ainakin Ford ja Fiat harrastavat? Sehän kyllä katkoo kovassa iskussa polttoaineen tulon.
Ai niin kyseessä olikin turbomalli joten mitäpä sillä jakajalla sitten tekiskään kun saa nauttia DI oikuista
Ja liekö satkussa sitä polttoaineen syötön katkaisua mitä ainakin Ford ja Fiat harrastavat? Sehän kyllä katkoo kovassa iskussa polttoaineen tulon.
Ai niin kyseessä olikin turbomalli joten mitäpä sillä jakajalla sitten tekiskään kun saa nauttia DI oikuista
Viimeksi muokannut mike, To Huhti 06, 2006 07:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mites jakaja
Ei ainakaan Turbossa, kun ei ole koko virranjakajaa...mike kirjoitti:Vanhassa satkussahan jakaja pääsi joissain tilainteissa osumaan konepeltiin mikä rikkoi pyörijän. Onnistuuko tämä NG:ssä? En ainakaan ole kuullut vastaavasta, mutta heitämpä kuiten soppaan.
Eski
Tuli mieleen, että esim releitä saattaa olla pompannut irti.. Tai minulla itselläni oli sellainen vika, että bensapumpun releessä oli käämissä kontakti häiriö, että lakkasi toimimasta jossain kolauksessa.
Tuon voi mitata takapenkin alta bensapumpun liittimestä...
Samoin voi käydä läpi kaikki releet boxeissa heiluttelemalla... (siis konepellin alla sekä kuskin jalkatilassa olevan releboxin..)
Oletko kurkannut auton alle? osuko itse kone, apurunko, vai catti maahan?
Lähinnä jos itse apurunko on osunut, niin silloin itse kori on saanut varsin kovan kolauksen liittimineen, mutta moottorin luulisi olevan suhtkoht ehjä, kun se saa tärinää muutenkin.
Hook
Tuon voi mitata takapenkin alta bensapumpun liittimestä...
Samoin voi käydä läpi kaikki releet boxeissa heiluttelemalla... (siis konepellin alla sekä kuskin jalkatilassa olevan releboxin..)
Oletko kurkannut auton alle? osuko itse kone, apurunko, vai catti maahan?
Lähinnä jos itse apurunko on osunut, niin silloin itse kori on saanut varsin kovan kolauksen liittimineen, mutta moottorin luulisi olevan suhtkoht ehjä, kun se saa tärinää muutenkin.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
no saapas nähdä parin viikon päästä mikä autoa vaivaa. sen tiedän jo että ainakin kolme vannetta oli mennyt entiseksi, sekä puskurin alaosa vahinkotarkastaja kävi auton katsomassa. soitti mulle ja kertoi noista havainnoistaan.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin