Kyllä NG 900 S Turbo-95 on ollut selvästi paras autoni tähän asti.
Kaksi ja puoli vuotta sillä on ajettu.
Onhan siihen jouduttu vaihtamaan sytkäboksi, pari kertaa tuulilasin pesurin pumppu, takaäänenvaimennin, iskarit eteen, jarrupalat kaikkiin pyöriin ja levyt taakse ( olivat vähän ruostuneet vissiin käytön puutteessa ), ja viimeksi laturin hihna kolmine pyörijöineen.
Mutta eikös tällainen kuluvien osien vaihto ole aivan normaalia ja kuuluu
asiaan. Kolme kertaa olen katsastanut huomautuksitta ja kinuamisesta huolimatta , katsastaja ei ole suostunut löytämään mitään mihin kannattaisi kiinniittää huomiota. Sanovat vaan, että hyväkuntoinen auto.
Ostettaessa oli mittarissa 192 000 , nyt 245 000.
Seuraavaksi vähän haikailen 9-3:a tai ehkä peräti 9-5:a.
Nimimerkki " jämäkkää menoa Saabilla "
OG ->NG
Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Palaa sivulle “OG 9-3 & NG 900”
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset