Ai niin, kannattaa muuten huomata etta Bilsteinin nimeamiskaytanto on USAssa eri kuin Euroopassa. Amerikan Bilstein Sport on sama kuin Euroopan Bilstein Sprint. Euroopan Bilstein Sportilla taas oli joku toinen nimi USAssa, jossa myytava Heavy Duty taas taisi olla Euroopassa nimeltaan Touring. Jotain tuon suuntaista. Ei nyt oikein jaksaa muistaa muuta 100% varmaksi kuin tuon Bilstein Sprint (EU) == Bilstein Sport (US), kun itse tuli sellaiset hankittua ja silloin aikanaan Bilsteinin paakallonpaikalta varmistettua.karvalakki kirjoitti: Ma ostin omani (Eibach / Bilstein) http://www.shox.com. Palvelu ok, nopea toimitus (CO:hon), amerikan halvin hinta (kyselin ainakin kymmenesta paikasta). Suosittelen.
Eibach Pro-Kit + Monroe Sensa-Trac
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
-
- "Ruisku"
- Viestit: 150
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 08:54
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Psychocowboy kirjoitti:En tiedä mutta ajattelen ääneen: miten iskari kestää noin päin jos on tarkoitettu matalemmalle jouselle jos normi iskari rikkoontuu madallusjousilla. Ainakin mulle neuvottiin että voi olla jäykemmät iskarit vakiojousilla mutta ei toisinpäin. Ja tietysti tein juuri toisinpäinTOPPAHOUSU kirjoitti:Mitäs tuumitte jos hommaa konin sportkitin ja laittaa konin iskarit vakiojousille? TOIMIIKO
Mietin sellaista vaihtoehtoa, kun ei oikein haluais madaltaa hirveästi...
Edit: Kuten Peinu kirjoitti; aeron jousilla ei juuri madallu!
Jos jollakin on kokemuksia sportkitin iskareiden käytöstä vakio jousien kanssa, niin vois kommentoida...
Kaverilla nimittäin oli useamman vuoden ajan sport kitin iskarit vakiojousien kanssa VW golfissa, siinä toimivat hyvin ja ei ongelmaa!