Check engine ja reikä pakarissa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
mjsipila
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2006 07:32

Check engine ja reikä pakarissa

Viesti Kirjoittaja mjsipila »

Moi!

Tietääkö joku voiko lievästi pörisivä pakoputki ja check engine -valo liittyä yhteen? Valo paloi yhden ajokerran ajan ja nyt käynnistettäessä antaa kolme välähdystä (ilman mitään liittimen maadoituksia). Auto on 9-3 2.0t -00.

Huollossa oli ruuhkaa, uskaltaako autolla ajaa?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

http://panpih.freefronthost.com/phpBB2/ ... hp?p=10#10

3 välähdystä: Lämpötila-anturi, imusarja

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
mjsipila
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Huhti 25, 2006 07:32

Viesti Kirjoittaja mjsipila »

Pakoputken hinta merkkiliikkeessä katista taaksepäin n. 800e asennuksineen, kun pakoputkifirmoissa hinta 250-350e.

Voiko 9-3 2.0t kärryyn asennuttaa putken tuollaisessa pakoputkipajassa vai ovatko ne jotenkin huonoja putkia?
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Jos sattuu olemaan yhtään "viritysintoa" ja halua panostaa alkuperäistä parempiin "ikuisiin" laatuputkistoihin, niin ferritan täysrosterinen 2.5" catback (jousto-osasta taaksepäin, eli molemmat pöntöt) maksoin 1.5v sitten jotakuinkin 700..800 euroa. (asennus ei liene montaa kymppiä päälle) Tietty rosterin hinta on noussut, mutta vieraile http://www.eurostainless.fi tai kysäise.
Heiltä saanee myös normaalimpia putkistoja.

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin