PS. Haku toiminnolla en löytänyt tyhjentävää vastausta.
Kierrosluku heittelee
-
Olli Kinaret
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Kierrosluku heittelee
Tyhjä käynnillä moottorin kierrosluku sattaa hypätä hetkellisesti 1500rpm. Kun nostan kierroksia ja annan käydä tasakaasulla niin kierrokset seilaavat +/- 200 rpm. Onko se kuuluisa sytkäkasetti poikimassa??
PS. Haku toiminnolla en löytänyt tyhjentävää vastausta.
PS. Haku toiminnolla en löytänyt tyhjentävää vastausta.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Olisko kampiakselin asentoanturi menossa rikki?
Mulla oli aikanaan samanlaista ongelmaa NG900:ssa. Kun pysähdyin liikennevaloihin, niin jengi varmaan ihmetteli, miksi kaasuttelen liikennevaloissa, että yritän ilmeisesti "lähettää"
Loppuen lopuksi syyksi paljastui viallinen kampiakselin asentoanturi, joka pätki ajoittain ja aiheutti kierrosten "elämisen".
Mulla oli aikanaan samanlaista ongelmaa NG900:ssa. Kun pysähdyin liikennevaloihin, niin jengi varmaan ihmetteli, miksi kaasuttelen liikennevaloissa, että yritän ilmeisesti "lähettää"
Loppuen lopuksi syyksi paljastui viallinen kampiakselin asentoanturi, joka pätki ajoittain ja aiheutti kierrosten "elämisen".
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
Olli Kinaret
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Pari sataa asennettuna (työt Espoon Olarin Länsiauton tuntiveloitushinnan mukaan). Muissa firmoissa voi asennuksen tuntiveloitushinta olla halvempi, joten kannattaa kysyä paikalliselta Saab -huoltamolta.Olli Kinaret kirjoitti:Jaahas onko kallis remppa?
Tuon kampiakselin anturin asentaa kyllä itsekin melko helposti, kunhan moottori ei ole kuuma ja autossa ei ole 3" downpipea. Tuo 3" downpipe nimittäin on melko "mukavasti" tuon kampiakselin asentoanturin irroittamisen ja kiinnittämisen tiellä
Viimeksi muokannut Turbo Sensonic, Ti Huhti 25, 2006 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
Olli Kinaret
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
-
Harrimatias
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa