"Ostaisitko" sinä tämän?
"Ostaisitko" sinä tämän?
Termos saabistit!
On iskenyt jonkin sortin sairaus ja pitää päästä Fordista eroon ja tilalle olen ajatellut Saappia.
Tässä olis yksi vaihtoehto joka mielyttää ainakin omaa silmää, mutta kun merkki on minulle aivan uusi niin ajattelin kysyä maestrojen mielipiteitä kyseisestä Saappaasta
Myöskin vinkkejä siitä mihin kannattaa erityisesti kiinittää huomiota kun Saappia valitsee, otetaan vastaa.
http://www.autokeskus.fi/vaihtoautot/ha ... er=JCG-242
T:Tomppa
edit:Muokattu otsikkoa, ajatusvirhe
On iskenyt jonkin sortin sairaus ja pitää päästä Fordista eroon ja tilalle olen ajatellut Saappia.
Tässä olis yksi vaihtoehto joka mielyttää ainakin omaa silmää, mutta kun merkki on minulle aivan uusi niin ajattelin kysyä maestrojen mielipiteitä kyseisestä Saappaasta
Myöskin vinkkejä siitä mihin kannattaa erityisesti kiinittää huomiota kun Saappia valitsee, otetaan vastaa.
http://www.autokeskus.fi/vaihtoautot/ha ... er=JCG-242
T:Tomppa
edit:Muokattu otsikkoa, ajatusvirhe
Näyttää kelpopeliltä. Maalatuista puskureista päätellen vois olla sama peli, mikä kävi Turun potkiaisissa viime keväänä?
Mulla saman verran ajettu, paitsi paremmin varusteltu ja huollettu -98 9-3. Hieno peli.
Pistä pari tonnia lisää niin saat sen Extroja on mukavasti...tänään on tullut SQR stage 3, 251hp/370Nm, odottelee asennusta.
http://www.kanetti.fi/~peinu/gallery/album02
Mulla saman verran ajettu, paitsi paremmin varusteltu ja huollettu -98 9-3. Hieno peli.
Pistä pari tonnia lisää niin saat sen Extroja on mukavasti...tänään on tullut SQR stage 3, 251hp/370Nm, odottelee asennusta.
http://www.kanetti.fi/~peinu/gallery/album02
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Siistihän se on kuin sika pienenä, ja kelpais kyllä, mutta olin kyllä aatellu että tungen ton focuksen liikkeeseen vaihdossa, niin säästyn siltä armottomalta myymisen tuskalta, noita kun on kaupat pullollaan. Tietty jos se sulle kelpaa vaihdossa, mitä kyllä epäilen niin pistetään harkintaanpeinu kirjoitti:
Mulla saman verran ajettu, paitsi paremmin varusteltu ja huollettu -98 9-3. Hieno peli.
Pistä pari tonnia lisää niin saat sen
Paljos tommonen saapas kärsii tota riivaamista ennenkuin sieltä joku paikka rupee poikimaan? Ihan kohtuullisen miehekkäitä lukemia meinaat ottaa...
ng900 ja 9-3 on suurin piirtein sama auto. Tehdas ilmoittaa kuitenkin tehneensä yli 1000 parannusta 9-3:een. Näkyy pieninä asioina: korin kolarijäykkyy, sivubagit jne. Konepuoli on aikalailla sama.
Noi stage 3-hommathan on vielä "vakiotehoja", vain himpun verran enemmän kuin Aerossa, missä on isompi ahdin. . Stage 3:ssahan ei muutu vasta kuin ohjausyksikkö ja pakoputkisto. Saabissa on suuret varmuuskertoimet ja kestää kyllä. Joissakin autoissa saattaa kytkin olla kinthaalla. Siitäkin selviää Viggenin kytkimellä (300e).
Koneen ja auton saa muutenkin kyllä huonoon happeen huonolla ylöspidolla. Pelkkä virityksen olemassa olo ei kestoon vaikuta. Eri asia on jos jatkuvasti harrastetaan 0-100km/h vetoja tai pitkäaikaisia tallapohjassa ajoja, jolloin lämmöt voi nousta.
Noi stage 3-hommathan on vielä "vakiotehoja", vain himpun verran enemmän kuin Aerossa, missä on isompi ahdin. . Stage 3:ssahan ei muutu vasta kuin ohjausyksikkö ja pakoputkisto. Saabissa on suuret varmuuskertoimet ja kestää kyllä. Joissakin autoissa saattaa kytkin olla kinthaalla. Siitäkin selviää Viggenin kytkimellä (300e).
Koneen ja auton saa muutenkin kyllä huonoon happeen huonolla ylöspidolla. Pelkkä virityksen olemassa olo ei kestoon vaikuta. Eri asia on jos jatkuvasti harrastetaan 0-100km/h vetoja tai pitkäaikaisia tallapohjassa ajoja, jolloin lämmöt voi nousta.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Jostain kumman syystä pk-seudun Autokeskuksiin kertyy suhteellisen kivoja saabeja . Itsekkin olen kaksi jo ko liikkeistä ostanut. Nätti ja asiallisen oloinen peli tuokin. Jos on aikaa pitää käydä kurkkaamassa kun on ihan liki duunipaikkaa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Dodih, löytyyhän täältä elämää...
Tuossa olis ihan kivan näköinen aero, mutta hintaa on vähän liikaa mulle, köyhä kun olen http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=694016
Mulla olis autokeskuksella tuttu myyjä, tosin eri pisteessä, kuin missä tuo ekan linkin auto on, tiedä häntä voiko eri pisteiden myyjät vaikuttaa toisaalla myynnissä olevien autojen hintoihin.
Ja jos olis taskut täynnä riihikuivaa, niin ei mitään ongelmaa olisikaan, mutta pakko pistää osa rahoitukseen, senkin takia liikkeestä osto on päälimmäinen vaihtoehto.
Vai vakiotehoja Eli perusrautako on sama tossa kuin aerossa?peinu kirjoitti:
Noi stage 3-hommathan on vielä "vakiotehoja", vain himpun verran enemmän kuin Aerossa, missä on isompi ahdin. . Stage 3:ssahan ei muutu vasta kuin ohjausyksikkö ja pakoputkisto. Saabissa on suuret varmuuskertoimet ja kestää kyllä. Joissakin autoissa saattaa kytkin olla kinthaalla. Siitäkin selviää Viggenin kytkimellä (300e).
Koneen ja auton saa muutenkin kyllä huonoon happeen huonolla ylöspidolla. Pelkkä virityksen olemassa olo ei kestoon vaikuta. Eri asia on jos jatkuvasti harrastetaan 0-100km/h vetoja tai pitkäaikaisia tallapohjassa ajoja, jolloin lämmöt voi nousta.
Tuossa olis ihan kivan näköinen aero, mutta hintaa on vähän liikaa mulle, köyhä kun olen http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=694016
Mulla olis autokeskuksella tuttu myyjä, tosin eri pisteessä, kuin missä tuo ekan linkin auto on, tiedä häntä voiko eri pisteiden myyjät vaikuttaa toisaalla myynnissä olevien autojen hintoihin.
Ja jos olis taskut täynnä riihikuivaa, niin ei mitään ongelmaa olisikaan, mutta pakko pistää osa rahoitukseen, senkin takia liikkeestä osto on päälimmäinen vaihtoehto.
Tervehdys vaan kaikille.Iso-T kirjoitti:Dodih, löytyyhän täältä elämää...
Mulla olis autokeskuksella tuttu myyjä, tosin eri pisteessä, kuin missä tuo ekan linkin auto on, tiedä häntä voiko eri pisteiden myyjät vaikuttaa toisaalla myynnissä olevien autojen hintoihin.
Ja jos olis taskut täynnä riihikuivaa, niin ei mitään ongelmaa olisikaan, mutta pakko pistää osa rahoitukseen, senkin takia liikkeestä osto on päälimmäinen vaihtoehto.
Kyllä tuon Hertsikan Autokeskuksessa olevan pelin pitäisi olla ihan kelvollisessa kunnossa. On siitä yritetty pitää ainakin edellisen omistajan toimesta hyvää huolta. Jotain pieniä kolinoita kuuluu alustasta. Talvella eniten ahdistusta aiheutti toimimaton kuljettajan penkin lämmityksen ja apparin puolesen pelin lämmityksen toimimattomuus.
Hinnasta en usko kovinkaan paljon putoavan, aloittivat myymisen muistaakseni 13900 pyynnillä.
Varsinkin nuo vikat ng- satkut on ihan kelpo pelejä. 9-3 tapaan mm kytkin on jo/taas nestetoiminen ja ainakin turbomallien manuaalilaatikossa paremmat laakerit ja vaihteensiirtomekanismi kuin vanhemmissa satkuissa.
Kiva tuo aerokin on, mielestäni aika hintava kyllä tonkinverran ajetusta -00.
Kiva tuo aerokin on, mielestäni aika hintava kyllä tonkinverran ajetusta -00.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Termos!Psychocowboy kirjoitti:Jostain kumman syystä pk-seudun Autokeskuksiin kertyy suhteellisen kivoja saabeja . Itsekkin olen kaksi jo ko liikkeistä ostanut. Nätti ja asiallisen oloinen peli tuokin. Jos on aikaa pitää käydä kurkkaamassa kun on ihan liki duunipaikkaa.
Kävitkös katsomassa autoa Jos kävit niin miltäs vaikutti, kannattaako sitä oma ahteri raahata herttoniemeen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Olin taudin kourissa joten jää ensi viikkoon, jos on vielä myynnissäIso-T kirjoitti:Termos!Psychocowboy kirjoitti:Jostain kumman syystä pk-seudun Autokeskuksiin kertyy suhteellisen kivoja saabeja . Itsekkin olen kaksi jo ko liikkeistä ostanut. Nätti ja asiallisen oloinen peli tuokin. Jos on aikaa pitää käydä kurkkaamassa kun on ihan liki duunipaikkaa.
Kävitkös katsomassa autoa Jos kävit niin miltäs vaikutti, kannattaako sitä oma ahteri raahata herttoniemeen
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Dodih, tänään kävin Autokeskuksen yksilöä ajelemassa, ja kyllä se saa jäädä kauppaan. Ulkoisesti ja sisustalta suhtkoht ok. Ajotietokoneen näyttö oli vasemmasta reunasta hiukan himmeä, ilmeisesti juurikin "pikseliongelma", mistä paljon on täälä juttua. Kuskin jakkara oli vasemmasta reunasta melko väsähtänyt, ja n.45min koeajon aikana kerkes tulla jo alaselkä kipeeksi, kun joutui istumaan "vinossa". Konepellissä oli n.500 kiveniskeemää.
Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Alusta oli melko lulla, tosin minulla kun ei ole vertailupohjaa, oli ensimmäinen "uudempi" 900 mitä olen ajanut, niin hieman vaikea sanoa poikkeaako normaalista. Joka tapauksessa, kaukana siitä, mitä odotin, ja millainen tuolla tehomäärällä olevan auton alustan pitäisi olla.
Sitten vielä laatikko asiaa, eli 3 vaihteessa oli aika iso "pykalä" vaihdettaessa kolmoselta vapaalle, eli jumitti jonkin verran, muut vaihteet ei kanittanut niin. Liekö sekin normaalia, vai orastava vika...
Etsintä jatkuu, autokuume on hirvee...
Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Alusta oli melko lulla, tosin minulla kun ei ole vertailupohjaa, oli ensimmäinen "uudempi" 900 mitä olen ajanut, niin hieman vaikea sanoa poikkeaako normaalista. Joka tapauksessa, kaukana siitä, mitä odotin, ja millainen tuolla tehomäärällä olevan auton alustan pitäisi olla.
Sitten vielä laatikko asiaa, eli 3 vaihteessa oli aika iso "pykalä" vaihdettaessa kolmoselta vapaalle, eli jumitti jonkin verran, muut vaihteet ei kanittanut niin. Liekö sekin normaalia, vai orastava vika...
Etsintä jatkuu, autokuume on hirvee...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Kuulosti ihan normaalilta tuon ikäiseltä , jota myy joku joka ei tiedä autosta mitään . Tinkaamaan vaan, Kokemuksesta voin todeta että ko liikkeessä toimii .
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....