
tietoa
tietoa
auto kävi kytkin remontissa ja toimii hienosti mutta yksi murhe jä,autolla ku lähtee vähä reippaamin paikalta tai jarruttaessa välillä tulee sellanen paukahdus kuskin puolelta ääntä ei tu koko ajan silloin tällöin. : kokeilin tuntuu ettei ois mikään löysällä ja peruttelin rinkiä molempiiin suuntiin et vetareista ei ainakaan luulis johtuvan oisko tukivarsi joka ääntelee puslat tai jokin?muistelisin lukeneen jostain et näis ois ollu jotain ongelmia tukivarsien ääntelyistä et 

Oliskohan apurungon pultti "ei niin mahdottoman tiukalla"?
Meinaan pitää olla aika huimat momentit.
Taisi olla etummaiset 125nm, keskimmäiset (paksummat) 190nm ja takimmaiset 115nm+75 astetta.
Jos vähänkään löysällä, niin aputukivarsi heilahtaa sen 1-2mm kovassa jarrutuksessa (vain kerran) ja kovassa vedossa (vain kerran) , kun on tuon takimmaisen apurungon pultin alla.
(kuin prikka välissä, joka liikkuu, jos pultti ei mahdottoman tiukalla)
Testaappa tuo paukahtelun "kertaluonteisuus", eli kova jarrutus (jolloin tukivarsi liikahtaa taka asentoon,eli mahdollisesti kolahtaa, jos oli etuasennossa). Sitten kova veto (1 tai 2 vaihteella), jolloin kolahtaa kerran, kunnes taas kolahtaa kovassa jarrutuksessa.
Jos ei ole paljoa kokemusta saabeista, niin sitten ei välttämättä ole ollut pokkaa vääntää noita takimmaisia pultteja "järkevän kiristysmomentin" jälkeen vielä 75 astetta
Hook
Meinaan pitää olla aika huimat momentit.
Taisi olla etummaiset 125nm, keskimmäiset (paksummat) 190nm ja takimmaiset 115nm+75 astetta.
Jos vähänkään löysällä, niin aputukivarsi heilahtaa sen 1-2mm kovassa jarrutuksessa (vain kerran) ja kovassa vedossa (vain kerran) , kun on tuon takimmaisen apurungon pultin alla.
(kuin prikka välissä, joka liikkuu, jos pultti ei mahdottoman tiukalla)
Testaappa tuo paukahtelun "kertaluonteisuus", eli kova jarrutus (jolloin tukivarsi liikahtaa taka asentoon,eli mahdollisesti kolahtaa, jos oli etuasennossa). Sitten kova veto (1 tai 2 vaihteella), jolloin kolahtaa kerran, kunnes taas kolahtaa kovassa jarrutuksessa.
Jos ei ole paljoa kokemusta saabeista, niin sitten ei välttämättä ole ollut pokkaa vääntää noita takimmaisia pultteja "järkevän kiristysmomentin" jälkeen vielä 75 astetta

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.