NG900:sen kytkinongelma?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Janze
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 17:35
Paikkakunta: Pirkanmaa

NG900:sen kytkinongelma?

Viesti Kirjoittaja Janze »

Kyseessä siis ng900 2.0i -97, Kilometrejä nähnyt 197tkm.. Auto ollut mulla ajossa reilun vuoden ja kokoajan kytkin irroittanu melko pohjasta. Pikku hiljaa vaan pahentunut ja nyt ei enään pakkia saa päälle muutaku sammuttamalla(PRKL!) Täältä monesti lukenut että noissa on vaijerikytkin ja piti yhtenä päivänä sitten sitä säätää, mutta ei... Siellä olikin nestekytkin...! Ilmeisesti ilmauksen puutteessa. Pitää kyllä kuin tauti.

Eli kysymys kuuluu että onko NG900:sia tehty loppu aikoina nestekyykällä vai on tuo niitä jälkiasennettuja?
Saab 900S 3D -97
Ford Sierra 2.0 TIC -89
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: NG900:sen kytkinongelma?

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Janze kirjoitti:Eli kysymys kuuluu että onko NG900:sia tehty loppu aikoina nestekyykällä vai on tuo niitä jälkiasennettuja?
Virallisen tiedon mukaan ainoastaan vm. 1998 NG900:ia on tehty nestekytkimellä. Muissa vuosimalleissa on tehtaalta lähtiessään ollut vaijerikytkin Sensonic -malleja lukuunottamatta, joissa on ollut nestekytkin jo alusta lähtien.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin