TiDmiehet--->MAF ongelma
Ostinpa sitten viimein sen uuden MAF:in. Bosch (0 281 002 212) 210e Oulun Aineelta. Aikaisemmin vaan tuo oli vaihto-osa, mutta nyt vanha jäi minulle.
Nykimiset loppui ja nyt melkein 600km tuolla ajettuna, kulku parani muutenkin.
EGR ja läpät oli kunnossa, mutta tulipa sekin puhdistettua samalla.
Kiitoksia taas kaikille
Nykimiset loppui ja nyt melkein 600km tuolla ajettuna, kulku parani muutenkin.
EGR ja läpät oli kunnossa, mutta tulipa sekin puhdistettua samalla.
Kiitoksia taas kaikille
R900 1996, 96 Super 1977
Mielenkiintoista on, että miksi eivät Aineella kertaakaan vaivautuneet tätä tekemään. 3 kertaa kilometrihuollon yhteydessä valitin, että auto ei oikein kulje eikä saavuta lähellekkään huippunopeutta.9-3Tid kirjoitti:edit: tuo MAF:n toiminta on todella helppo ja nopea todeta tech:llä, kun ajaa pikahuoltoon, lyö töpselin kiinni ja tekee vedon ( näkyy ecun pyynti / saanti ilmamassalle ).
Itselläni ei silloin ollut hajuakaan, että mistä voisi johtua...
Motonetin pierburg kokeiltu -00 TIDissä. Auto toimi ja kulki hyvin lukuunottamatta alakierroksia. Tänään vaihdoin takaisin alkuperäisen boschin ja nyt auto pelaa niinkuin pitääkin, myös alakierroksilla.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).