Grendel kirjoitti:...eikä vähiten se EUR 183 minkä merkkihuolto veloittaa...



Kolmen euron edestä letkuja...



Hyvin mahdollista... itselläni nuo paluuletkut maksoivat metritavarana pauttiarallaa 8e (ei muistikuvaa montako metriä) duuniin tuotuna varaosaliikkeen sulkemisen jälkeen. Iso kiitos tässä kohtaa Melasalmen työntekijöille.snuggles kirjoitti:Öh. Mulla on muistaakseni myös 2-3e:n kuitti letkuista Aineelta.
Onkohan nyt varmasti kyse edes samoista, pienistä paluuletkuista?
Normaalikunnossa (virittämätön) ottaa pikkuvaihteilla kevyesti punarajalle kierrokset. Todennäköisesti juuri se MAF sökö. Meillä toimii -99 mallissa ihan hyvin mersuun tarkoitettu Pierburgin anturi. Ostin sen edullisemman hinnan vuoksi ja koska VAG kuskien mukaan pierburgin kanssa on vähemmän ongelmia, kuin Boschin.kaitsu1 kirjoitti:...se kuuluisa ilmamassanmittari,näkyy olevan alkuperäinen n:7v vanha...
ottaako Tid kuinka jouheesti kierroksia?
vai kuuluko kulku olla nihkeetä n:3500 tonni jälk.???
Eli paluuletkuista.Zandmann kirjoitti:Työtähän siinä sitten meni kaikkiaan n. 5 tuntia kun nuo vaihtoi. Pahin homma on kaivaa ne hapertuneet letkut pois sieltä poteroistaan koneen päästä... Tulihan tehtyä työkalu samalla moista hommaa varten. Ja päätettyä että vuoden välein nuo vaihdan, oli mikä oli. Minen tahdo samanlaista rumbaa kuin mitä se syksyllä oli...