Hankittu 9-3
Hankittu 9-3
Tuli päivitettyä 15-vuotias satku 98-malliseen ysikolmoseen, 2,3 litran koneella. Kilometrejä on kunnioitettavat 92 tuhatta... Omassa ajossa tullee kymppitonni lisää vuosittain, joten tästä pitäisi riittää autoa useammaksi vuodeksi.
Mitähän tuon kanssa pitäisi tehdä?
Mitähän tuon kanssa pitäisi tehdä?
Saab 9-3, vm.-98
Uskaltaisin väittää että ko. koneella on huolettomammat kilometrit odotettavissa kuin ahdetuissa koneissa. Kulku puoli on sitten eri asia Ei muuta kuin ruoste suojaukseen (jossei ole jo tehty) ja öljyt vaihdat riittävän usein, niin pitäisi mennä pitkän aikaa.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Re: Hankittu 9-3
Missäs muuten noita 2,3 litrasia on myyty kun oman auton 9-3 ohjekirja ei tunne tollasta? Tossa on varmaan tehoja melkeen saman verran kuin matalapaine turbossa?Arde kirjoitti:Tuli päivitettyä 15-vuotias satku 98-malliseen ysikolmoseen, 2,3 litran koneella. Kilometrejä on kunnioitettavat 92 tuhatta... Omassa ajossa tullee kymppitonni lisää vuosittain, joten tästä pitäisi riittää autoa useammaksi vuodeksi.
Mitähän tuon kanssa pitäisi tehdä?
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Alkupään 9-3:a sai tuolla 2.3:lla vaparilla, ennen kuin matalapaineturbo korvasi sen hetikohta.
Ei 2.3 mikään nuhapumppu ole mutta ei se sitkeydeltään ohitustilanteissa varmaankaan tuon matalapaineturbon veroinen ole. Kokemuksia tosin ei ole kuin ensin mainitusta.
Ei 2.3 mikään nuhapumppu ole mutta ei se sitkeydeltään ohitustilanteissa varmaankaan tuon matalapaineturbon veroinen ole. Kokemuksia tosin ei ole kuin ensin mainitusta.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Hankittu 9-3
Jos ruostesuojausta mietit, niin ne ovien alla kynnyskotelossa olevat kumilistat nykit irti ja otat helmamuovit irti. Sitten helmat + osat vaikka painepesurilla puhtaaksi ja huolellisen kuivattelun jälkeen ruosteenestoaine helmoihin. Taakse kannattaisi laittaa roiskeläpät, ellei niitä vielä ole. Estää hiekkasuihkua osumasta takakulmiin.Arde kirjoitti:Mitähän tuon kanssa pitäisi tehdä?
Itse tein juuri viikko sitten tuon helmojen suojauksen. Kuraa ja hiekkaa oli uskomattoman paljon muovien alla piilossa
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hankittu 9-3
Lisäyksenä "tsaarela":n postaukseen:Poy kirjoitti:Missäs muuten noita 2,3 litrasia on myyty kun oman auton 9-3 ohjekirja ei tunne tollasta? Tossa on varmaan tehoja melkeen saman verran kuin matalapaine turbossa?
vm. 1998 9³:sta sai tuolla vapaastihengittävällä 2,3 -litran moottorilla. Vm. 1999 9³ -mallistossa se vaihtui sinunkin signaturessasi mainittuun 154 hv:n matalapaine 2.0t:hen.
2,3i:n suoritusarvot:
150 hv / 5500 rpm
210 Nm / 4300 rpm
2.0t:n suoritusarvot:
154 hv / 5500 rpm
219 Nm / 1800 rpm
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007