ng900 pakki pomppaa pois päältä

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
mjava
"Turbo"
Viestit: 290
Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 21:12
Paikkakunta: Tampere

ng900 pakki pomppaa pois päältä

Viesti Kirjoittaja mjava »

Missähän vika, kun pakki silloin tällöin pomppaa pois päältä. Vika esiintyy etenkin kun auto on ollut parkissa (pakki päällä tietenkin)
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Pakin pois ponnahtaminen tuppaa näissä muodostumaan ajan myötä ominaisuudeksi joka usein tietää laatikkoremonttia. Eli mahdollisesti kulumia rattaissa/laakereissa. Laatikon vaihto toimivaan saattaa olla edullisempi tie.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Vm 1994 ja 1995 ng-satkuissa oli pakkirattaat ja vaihteensiirto jollain lailla erilaiset kuin vm 1996->, faijan 120tkm ajettuun 1994:ään teetettiin kyseinen remontti, uusittiin vaihteensiirtäjän nivelet ja rataspakka, taisi olla likimain tonnin remontti.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Vaihteen siirtäjä vm 94-96 on rimpula romu. Ainakin turbon laatikko on samaa vanhempaa sorttia mallia FM55501 aina -97 asti (sensonic FC55501), kunnes vasta -98 malleihin tuli seuraava kehitysversio FM55503, tätä käytettiin vielä ekoissa 9-3T:ssakin (ei viggen).
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Vastaa Viestiin