Kyb'in iskarit ? Täälläkin muuten täristää :D
Kyb'in iskarit ? Täälläkin muuten täristää :D
Kysymykseni siis olisi Kyb'in iskarien kokemuksista muilla saabisteilla. Ajattelin käydä hakemassa mallit Excel-G vuoden 99 9-3'seeni.
Mun täristys 90-115 vauhissa voi hyvin johtua myös epätasapainosta renkaissa. Tosin uskoisin monella epämääräisten tärinöiden johtuvan pikemminkin loppuunpalaneista iskareista, että kaikki pieni vipottelu korostuu johtuen iskarien huonosta toiminnasta. Ainakin näin toivon...
Mekaanikon tuomio oli 130 määräaikasessa iskarit eikä mitään muuta kulumista. Pyöriä ei tosin katottu.
Kyb'in iskarit on muuten jotain 12 % kalliimmat Motonetin vastaaviin. Euroina vajaa 30, eli hinta-laatu kohdillaan?
Mun täristys 90-115 vauhissa voi hyvin johtua myös epätasapainosta renkaissa. Tosin uskoisin monella epämääräisten tärinöiden johtuvan pikemminkin loppuunpalaneista iskareista, että kaikki pieni vipottelu korostuu johtuen iskarien huonosta toiminnasta. Ainakin näin toivon...
Mekaanikon tuomio oli 130 määräaikasessa iskarit eikä mitään muuta kulumista. Pyöriä ei tosin katottu.
Kyb'in iskarit on muuten jotain 12 % kalliimmat Motonetin vastaaviin. Euroina vajaa 30, eli hinta-laatu kohdillaan?
9-3 2.0 vm.99
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Ok. Olin vaan kuullu joltain saabistilta, "ettei mitään hätää, kyllä ne 150 ainakin pitäis kestää". Pitää alkaa luottaa itteensä enemmän kun talvella jo oli sen verran liukas olo tien päällä. Ajattelin jo silloin iskareitain.
Ei oo meinannu pokka kyllä pariin kertaan pysyä kun vanhemmat saabistit lopettaa merkin kehupuheensa erinomaisiin talviajo-ominaisuuksiin. Mulla tulee vaan mieleen erinomainen liukkaus.
Ei oo meinannu pokka kyllä pariin kertaan pysyä kun vanhemmat saabistit lopettaa merkin kehupuheensa erinomaisiin talviajo-ominaisuuksiin. Mulla tulee vaan mieleen erinomainen liukkaus.
9-3 2.0 vm.99
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mulla tais olla lasissa just toi 150000 km (vai olikohan se 190000 km, vaikea muistaa ), kun vaihdoin iskarit. Olivat niin lopussa, että kauhistutti ajaa niillä. Laitoin Bilsteinin Sportit orkkiksien tilalle ja hyvin on toiminut.kallo kirjoitti:Ok. Olin vaan kuullu joltain saabistilta, "ettei mitään hätää, kyllä ne 150 ainakin pitäis kestää". Pitää alkaa luottaa itteensä enemmän kun talvella jo oli sen verran liukas olo tien päällä. Ajattelin jo silloin iskareitain.
Ei oo meinannu pokka kyllä pariin kertaan pysyä kun vanhemmat saabistit lopettaa merkin kehupuheensa erinomaisiin talviajo-ominaisuuksiin. Mulla tulee vaan mieleen erinomainen liukkaus.
Nyt joku tietysti ehdottaa tähän saumaan Konia, mutta jos ei koskaan tule säätäneeksi noita iskareita (kuten laiska meikäläinen), niin Bilsteinin Sportit ovat hieman halvemmat ja hinta-/laatusuhteeltaan erinomaiset iskarit.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Tää oli hyvä, itsellä tosin 9-5, mutta vasen takaiskari vuotaa. Katsastuksessa oli kumpikin takana 50-51, eli lähellä vaihtoa. Oli aikoinaan -90 Passatissa Kybit edessä ja takana ja kaksi vuotta joka iskari 79-80, paitsi vasen jossa valmistusvirhe kromauksessa ja takimmaiset takuuseen. Toimivat muuten ihan h..vetin hyvin. Täytyy varmaan harkita Saapiinkin Kybejä.
9-5 2.3 MY2008
Kyb iskarit?
Morjensta,
olisi kiva kuulla kokemuksia, toimivatko iskarit hyvin ja millainen verrattuna alkuperäisiin kovuudeltaan? Oliko jämäkämpi vai samallainen, toivottavasti ei pehmeämpi... Koska en henk. koht. mielelläni lähde madaltamaan autoa (sen verran röykkyistä tietä välillä metsikössä) en alustasarjan suuntaan ole menossa.
Toinen kysymys liittyisi pusliin (niihin talvella nariseviin), millä nimikkeellä ne oikein kulkevat? En tahtonut oikein hahmottaa esim. Motonetin listoilta sellaisia. Olikos jollakulla toimijalla tarjolla myös narisemattomia versioita vai muistanko väärin? Arvelin vain, että jos ne vaihdattaisi samalla kun iskarit.
TV: Mahouney
olisi kiva kuulla kokemuksia, toimivatko iskarit hyvin ja millainen verrattuna alkuperäisiin kovuudeltaan? Oliko jämäkämpi vai samallainen, toivottavasti ei pehmeämpi... Koska en henk. koht. mielelläni lähde madaltamaan autoa (sen verran röykkyistä tietä välillä metsikössä) en alustasarjan suuntaan ole menossa.
Toinen kysymys liittyisi pusliin (niihin talvella nariseviin), millä nimikkeellä ne oikein kulkevat? En tahtonut oikein hahmottaa esim. Motonetin listoilta sellaisia. Olikos jollakulla toimijalla tarjolla myös narisemattomia versioita vai muistanko väärin? Arvelin vain, että jos ne vaihdattaisi samalla kun iskarit.
TV: Mahouney
------------------------------------------------------>
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"
9-3 2001 Aero Cabriolet
" Sairauden oireet pysyvät kurissa kunhan lääkityksellä saavutetaan terapeuttinen taso"