Tulipa taas tilaisuus pyoria vahan rataa Saabilla, eika sellaista tilaisuutta voi jattaa kayttamatta, 150 ratakilsaa tuli mittariin. Mukavaa oli, jarrutkin pelasivat koko turneen ilman sen suurempia ongelmia. Eipa ollut siis jarruremppa mennyt ihan hukkaan Poljin tosin painuu nyt vahan alemmaksi kuin viela viime viikolla. Taytyy kylla etsia joku toinen palamerkki, joka kestaa vahan pitempaan.
BTW; Bensaa meni SID:n mukaan jonkin matkaa yli 30l/100km
Mutta asiaan: tarkistin ilmanpaineet renkaissa ennen radalle menoa, ja sen jalkeen ja kas kummaa, olipas paikat saaneet vahan lampoa: eturenkaissa venttiilin hatut olivat sulaneet! Eipa ole tuollaista ennen kohdallani sattunut, edes radalla.
Tasta tulee vakisinkin mieleen, etta tuskinpa se venttiilinhattu on se kaikkein kuumin paikka ollut. Onkos kokeneemmilla kasitysta miten hyvin mm. pyoran navat, vetoakselit yms rasvaiset paikat kestaa lampoa? Onko odotettavissa remppaa tuolla seudulla?
Lampo haitaksi pyoran navoille, vetoakseleille jne.?
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
Lampo haitaksi pyoran navoille, vetoakseleille jne.?
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
-
- "Turbo"
- Viestit: 251
- Liittynyt: Pe Syys 08, 2006 09:05
- Paikkakunta: Oulu -> Espoo
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
-
- "Turbo"
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12
Kas kun tänä aamuna töihin tullessa alkoi rahisemaan etupäässä aika makoisasti. Voi p. Olisiko laakerivaiva? Rahisee kun pyörä pyörii vapaasti, jarruttaessa ja vedätettäessä loppuu.Minuteman kirjoitti:Itse hilasin eräänä talvena OG-satkulla kässäri laahaten levyn punaiseksi ja koko navasta nousi julma käry, oli kait siinä ja siinä ettei jarrupalat syttyneet.
No eipä aikaakaan kun muuten timmi pyöränlaakeri sorvasi itsensä väljäksi.
Liekö sitten karkaisut pehmenneet siinä rääkissä?
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint